torsdag 25. oktober 2012

FORLOVELSE







I dag kan vi gratulerer den svenske prinsessen og det svenske kongehuset med forlovelse.
Jeg elsker kongelige bryllup !
Nå skal hun endelig få sin Chris O´Neill. 
La  oss håpe det går litt bedre denne gangen, og la oss håpe de blir lykkelige!
Vakre er de i hvertfall :-)

Gratulerer!



Hei!


Et lite livstegn fra meg!
Det er fortsatt ikke den store bloggelysten her i huset.
Altså, jeg tenker på det nesten daglig, men får ikke kommet i gang.
Snart, håper jeg.

Jeg setter så utrolig pris på alle hilsner, og at det fortsatt er så mange innom.
Det gjør meg glad.





Stor klem fra meg!!



4 kommentarer:

  1. Så koselig og flott at de har forlova seg og håper han er ein flott og real kar dette,ho fortjener ein bra mann:)
    Håper du får igjen litt lyst til å blogge igjen,savner deg her inne skjønne deg;)
    Fine dag til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hyggelig med et innlegg fra deg :) Bloggelysten kommer nok plutselig tilbake!
    Håper du har det bedre *klem*

    SvarSlett
  3. VAKKRE !
    PLUSELIG ER DU I BLOGGMODUS IGJENN!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  4. I alle dager,visste ikke hun hadde kjæreste jeg!Ja må nok begynne lese se og hør igjen=)
    Koselig blogg,så jeg legger meg til her!
    Klem karin

    SvarSlett