mandag 29. oktober 2012

SKO




Vinteren nærmer seg, og jentene har blitt skodd for vinteren.
Ugg som gjelder om dagen, og de er jo bare skjønne å ha på.


Her er eldstes valg, nye av året og så fine!!  Litt mer "sko" enn de klassiske og vanntette :)


Har kjøpt de i New York, hvor man får kjøpt de adskillig billigere enn her i Norge.
Yngste hun ville ha de klassiske, helt høye. Så høye som mulig for hun er en skikkelig frysepinn.
Vi pleier å si at hun er den med lengst strømpebuksesesong på skolen. Nesten av bare i skoleferien... Overdriver litt, men ikke mye ;D


Fine?
Vet det er delte meninger om dette skotøyet, men her i huset er de høyt elsket av både store og små.





Hei!


"Snøregn" i hovedstaden.
Deilig innevær for meg som har fri i dag :)
Har brukt dagen på det sedvanlige. Klesvask og rydding.
Merkelig hvordan dette aldri tar slutt ;D


Nå er det en kjapp tur ut i sludden med Osten, før middag og lekser står for tur.
Det sedvanlige altså :)

I dag tror jeg det blir kjøttkaker i brun saus og stuet kål.
( heller ingen overraskelse, vanskelig med hverdagsmiddager)
Men elsker stuinger!


Og i kveld er det Forbrytelsen, gleder meg!
Følger du med?





Fineste mandag til deg =)




11 kommentarer:

  1. HALLO:))
    Å SÅ VARME OG GODE DI SÅG UT!
    PANNEKAKER HER I DAG;)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Knallstilige Uggs...liker nok disse bedre enn de som ikke tåler vann og sånt!!
    Høres ut som en fin mandag hos deg,her skulle jeg vært på trening men datt i sofaen med tax-free snop gitt...hmmm
    Herlig fin ny uke til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Uggs er kjempegode :) Jeg elsker dem!

    Klem

    SvarSlett
  4. Uggs er kult !! Fine bilder hos deg som vanlig :-) ha en fin uke - klem :-)

    SvarSlett
  5. Kjempefine! Har bare de vanlige typene av Uggs, men ønsker meg veldig et par vanntette.

    Har ikke sett forbrytelsen, men det skal settes på lista over tv-serier jeg må få med meg :)

    Ha en fin tirsdag *klem*

    SvarSlett
  6. Synest Uggs er stiligt eg og så lenge de er gode og ein verken fryser eller blir våt så er dei jo supre:)
    Ønske deg ein flott dag!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Knallfine sko synes jeg. Her i huset ordner dattera skotøyet selv, og mor bruker skoene fra i fjor;)

    Ta en tur innom bloggen min, har en liten hilsen der:)

    SvarSlett
  8. Kjempefine!!
    De var litt mer praktiske og kanskje, i og med at de er vanntette:)
    Her er og UGG en slager:)

    I går ble det hjemmelagde kjøttkaker, brun saus og kålstuing her og, hehe, jeg og har en crush for stuinger:))

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett
  9. Så fine :)

    Varme og gode!

    God helg.

    Klem

    SvarSlett
  10. UGGS er superkult, ferdig snakka:) Fineste bildene hos deg som vanlig. Skulle vært fotograf du, synes du tar de fineste bildene. Likte gulvet ditt også jeg. Er det i gangen?
    Håper det går bra med din kjære mor. Tenker ofte på deg, skal du vite.
    Tusen takk for fine kommentaren inne hos meg, du er så god du:)
    Håper livet smiler og du har en fin helg med fine familien din.
    God klem fra meg som er glad det er nytt innlegg hos deg:)

    SvarSlett
  11. Hej!

    Vilken fin blogg du har! så kul att du lämnade en kommentar hos mig så att jag kunde hitta hit:) Nu måste jag titta runt lite mer här, många härliga bilder!

    Kram Pernilla

    SvarSlett