onsdag 3. oktober 2012

TAKK



Takk for de varmende ordene på forrige innlegg.
Støtte er godt på dager som disse.




Nye knotter på nattbordet min pappa har laget, fra Home & Cottage.
Nydelig blå og tidløse.



En liten titt innom eldstes rom.
Som jeg egentlig synes er veldig fint, men som hun gjerne vil ha pusset opp.
Hun vil ha det hvitt, men nymalt ;)
Og blå, hvite og svarte detaljer. "Og det skal være i klassisk stil mamma :) "
Godt de vet hva de vil ha :)


En liten ny sminkepung, kjøpt i går på Home & Cottage. 
Så fin :)





Her lever vi i en boble for tiden.
Men et lite innlegg fra meg i dag, for å styre tankene inn i noe positivt :)



Ønsker dere alle glade dager..





Klem fra meg !




16 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg:)
    Så nydelig rom ho har,med nydelige detaljer og det nattbordet var så fint,det er jo godt dei veit kva de vil ha:))dei ser fort kva de liker og sånt og det er knallbra!
    God og varm klem til deg!!tenker på deg!

    SvarSlett
  2. Uff, håper det går bra moren din - det er aldri morsomt når slikt skjer.

    Knottene var kjempelekre!!
    Ønsker deg en fortsatt fin uke:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Håper det går så bra som det kan i denne tiden for deg\dere...
    Tror nok det kan være sunt å avkoble litt...herlig jenterom!!
    Mange gode tanker og klemmer fra meg!!

    SvarSlett
  4. de knotten var virkelig fine ! utrolig hva det gjør med sånne små detaljer!
    Fint jenterom også, ser ikke ut som det trengs noe opppussing der!
    god å koble av litt fra "boblen" - vi krysser fingre for at alt skal gå bra.
    klem

    SvarSlett
  5. Flotte bilder ♥
    Koselig med et innlegg fra deg igjen:)
    Men jeg skjønner at dere ikke er over kneiken enda... at mamma'n din fortsatt er syk... det er så trist ♥

    Tenker masse på deg, og er glad for at du klarer og ha fine og litt lysere øyeblikk innimellom, man trenger det:)

    SvarSlett
  6. FINE BILDER!
    KJEKT MED MØBLER SOM FAMILIMEDLEMER HAR SNIKKRET!
    JA DI ER IKKJE GAMLE NÅR DI VET VA DI LIKER;)
    TENKER PÅ DERE<3
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Varme klemmer og gode tanker sendes deres vei. Tung når de vi er glad i blir syke.
    Fine bilder du deler med oss i dag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Kjære gode snille deg.

    Utrolig trist å høre om moren din. Håper virkelig det går rette vegen. Håper dere klarer å ta en dag av gangen og ikke miste håpet.
    Tenker masse på deg.
    Ta vare.

    Jeg må også TAKKE deg- du alene gjorde at flyturene min gikk helt supert. Hver gang jeg kjente redselen tenkte jeg på dine gode ord til meg- TUSEN takk!!
    Det betydde mye!

    Fine bloggevennen min - God klem sendes din veg:)

    SvarSlett
  9. Så fint rom hun har. De vet hvordan de vil ha det ja, gleder meg til den tiden kommer- hehe.

    Håper mandagskvelden din er fin, til tross for at ting er vanskelig nå. Klemklem

    SvarSlett
  10. Så trist å lese om din mamma i
    innlegget under her... Sender
    deg en klem og håper alt går
    bra ღ
    - fine bilder du deler meg oss
    her i dag ღ Stor klem til deg...

    SvarSlett
  11. Vilket vackert sovrum! Stor kram och hoppas allt känns bättre snart. Kram Nilla

    SvarSlett
  12. Hei skjønne deg.
    Dette var trist å høre. Jeg håper det ordner seg for deg og familien.
    Kommoden på soverommet ble så fin med nye detaljer, og bildene du viser er bare delikate.
    Lykke til framover og stor klem fra meg.

    EVA

    SvarSlett
  13. Så leit at din mor er blitt syk, sender alle mine varmeste tanker til deg og familien din!! Livet er jammen skjørt og alt kan plutselig snu... Gode klemmer

    SvarSlett
  14. Hei igjen, du fine:)
    Håper det går fint med dere ♥

    SvarSlett
  15. Vil bare innom deg og ønske deg en god helg jeg.
    Vet at du ikke er her for tiden...Titter innom deg nesten daglig likevel, savner deg her vet du:) Håper det går bra med dere, tenker på deg!
    God klem fra meg.

    SvarSlett
  16. Leit å høre at din mor er syk. Sender deg varme tanker.

    Klem,
    AW

    SvarSlett