torsdag 8. november 2012

HEI PÅ DERE




Brunosten er som smågutter flest, henrykt når første snøen legger seg på bakken.



Selv om han egentlig bare ser sur ut ;D


Måtte bare ut å ta bilde, like rart hvert år når snøen kommer. Litt merkelig egentlig?


Snø i krøllene :)


 Andrea synes også det var stas.


Snøkledt hage  =  julestemning!





Hei og god torsdag alle!


Fortsatt langt mellom innleggene her, desverre.
Tenker stadig at det der kan blogges, det må jeg ta bilde av, men gjør jeg det? nei...
Er kamera ladet når jeg trenger det? nei :-)
Jeg fikk kipset noen bilder av Bruno, nå når snøen kom for et par dager siden, om ikke annet :D


Ellers er det mange som spør meg hvordan det går med mamma, og ønsker henne god bedring. 
Tusen tusen takk for det, sååå godt å få slike mailer og meldinger!
Status er at mamma ble operert for et par dager siden og fikk fjernet "fa..skapet". Så nå får vi bare krysse fingrene og håpe at hun kommer seg. Og får flere gode år sammen med oss som er så glad i henne, og avhengige av familiens overhode, som hun så beskjedent kaller seg selv  ;))



Nå er det en stor kopp cappucino som gjelder, før en tur ut på glatta med Brunosten. 
Han spinner avgårde på glatte "poteputer" .




Klem fra meg!






8 kommentarer:

  1. God morgen fra Humlehagen!:)Så herlig innlegg, nydelige bilder og skjønne nusselige Brunosten!;);)Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  2. Så herlige snøbilder. Mine hunder blir også glad for å leke i snøen.
    God bedring til din mamma.

    SvarSlett
  3. Sååå kjekt at du deler bilder av superskjønne brunosten og håper virkelig det går på fram med din kjære mor!!
    Bloggelysten kommer vel med tiden er ivertfall kjekt når du titter innom!! :-)
    Gooood klm fra ingrid l

    SvarSlett
  4. Det var iallfall noen herlige bilder av Brunosten :)
    Håper det går bedre med moren din etterhvert :)

    Klem

    SvarSlett
  5. En finfin Brunost! Snøglade hunder er kjempegøy og mye glede! :-)
    Vakre, hvit landskap og lyse kvelder på grunn av snøen er ganske fint.

    Jeg ønsker deg en god torsdagsettermiddag, og mange gode tanker sendes til både deg og din mamma.

    SvarSlett
  6. Er så skjønn denne brunosten deres ♥
    Fortsatt gooood bedring til din mamma:)

    Klem

    SvarSlett
  7. Så søt <3 Kjempefine bilder.

    Krysser fingrene for at alt går bra fremover med mammaen din.
    Stor klem fra meg

    SvarSlett