tirsdag 13. november 2012

"JULEINSPO"


Denne hvite knappestjernen har fått flytte hjem til meg. 
Og har veldig lyst til å kjøpe julestrømpene til smådamene.
Kjøpt stjernen her.


Vet godt at disse bildene florerer i bloggeverden, men herre....hvor fint er det ikke?

  
Vil ha......ALT!


Kunne fint hatt et juletre, i en av disse sinkkassene.

  
Denne stjernen er gigantisk, og bare superfin!




Det enkleste, kan ofte være det beste...

Bilder hentet fra Walther & Co



Jul, jeg gleder meg!
Og nå går vi snart inn i adventstiden. 

O glede..


Elsker det...prøver å holde igjen litt, men egentlig har vi jul hele desember :D

Vi tjuvstartet litt i helgen med gløgg og pepperkaker, og mer av det blir det.
Det er jo det mørketiden er til, man må finne ting å hygge seg med.
Vi har tøffe tider i familien, men vi må alikevel ta vare på hverandre, og gi oss lov til kos og morro.


Jentene maser allerede om å bake julekaker.
Før jul i fjor hadde eldste helt ut av det blå bakt kokkosmakroner, mens jeg og Julia var i butikken. 
Så nå har jeg sagt, at i år er dette Andrea sitt ansvarsområde før jul ;D
Fint å delegere litt.. hihi...




Gleder du deg ?




17 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg:)
    Så herlige inspirasjonsbilder,kunne tenkt meg alt eg og den stjerna var bare nydelig,såååå skjønn:)
    Jammen går tida fort nå framover,gleder meg til å pynte og til å kose oss og bare være sammen når vi har annledning:)
    Blir kos med baking og alt sjølv om eg ikkje er så veldig glad i det så er det jo litt kos og,kjøpte ferdig pepper kake deig på Ikea så den er i boks:)

    Ein fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. JA vi gleder oss masse masse ;)
    Fantastisk juleinspirasjon, love it og ønsker meg alt akkurat som deg!
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Så mye fin inspo:)
    Elsker walthers jul ♥

    Klart jeg gleder meg, elsker heeeele desember, og det skal bli så herlig med pepperkaker og gløgg:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  4. Disse bildene kan man jo nesten ikke fått sett seg mett på. Så mye fint!

    Gleder meg over å ha startet julestemningen. Tror vi trenger det i denne mørkeste tiden av året. Spesielt nå... Leit å høre at din mor har blitt syk. Sender dere gode tanker.
    <3
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Nydelige bilder, herlig jule inspirasjon!
    Å, ja vi gleder oss..., og jul har vi i hele desember ;)
    Ønsker deg en riktig fin kveld.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Nydelige inspirasjons bilder! :-)
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  7. Gleder meg selv om huset står mildt sagt på hodet her...kjøkken-montering på gang og det som hører med....
    Jeg skal på kundekveld i en nydelig interiørbutikk imrg og der har jeg sett disse knappestjernene og hjertene...tror kanskje det detter et sånt ned i posen min altså...superfine!!!
    Nydelig onsdag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  8. Så masse fint!
    Jeg gleder meg til jul, elsker førjulskos og alt som hører med. Her er det også jul hele desember.
    Kjekt med barn som kan bake da, håper mine håpefulle kan ta over det ansvaret etterhvert for jeg kan ikke skryte på meg og være god til det, hihi.

    Ha en fin dag *klem*

    SvarSlett
  9. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg :)

    Ååå.. jeg bare elsker julen! Jeg skal begynne tidligere i år slik at julen varer lenger ;) I fjor var vi på flyttefot og hadde ikke noe jul i huset. I år skal det inn juledekor/pynt, juletre, julestjerner og andre god saker. Gleder meg! Det jeg gleder meg aller mest til å begynne på de spiselige julegavene som lages hvert år. Da lukter det så godt i hus.

    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  10. Åh så fin inspiration! och så fin blogg du har och tack för din fina kommentar hos mig!

    Hit kommer jag gärna tillbaka:)

    Kram

    SvarSlett
  11. ÅÅ så mye fint du viser !! Ja takk til alt:) Herlig med juleinspo, trenger det så sårt, er litt blank i år merker jeg. Det kommer seg nok. Stjernen din er super lekker, vil også ha. Bestiller du på nett eller er du innom denne herligeheten av butikk? Har enda ikke fått vært der, men bør ta turen ser jeg:)
    Godt å lese dere klarer og kose dere i den tunge tiden dere er inne i. Tenker på deg og alt det beste for din kjære mamma.
    God helgeklem til deg min gode bloggevenn:)

    SvarSlett
  12. Jag glädjer mig också sååå mycket till advent & jul & smyger in med lite pynt i vårt renoveringskaos. Sender säckvis med styrkekramar till dig nu när livet går åt fel håll.....m

    SvarSlett
  13. Åååå så mye fint det finnes å pynte med. Kunne hatt det meste ;)
    Denne tiden vi har foran oss er absolutt årets koseligste (Utenom sommeren da...)

    Lenge siden jeg har blogget for formen har vært veldig opp og ned. Men jeg håper alt godt for din mamma.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  14. Nydelige bilder, og jeg har faktisk ikke sett alle sammen før, så jeg er veldig glad for at du deler vakker juleinspirasjon. Jeg gleder meg til helgen, da skal gløggen drikkes for første gang i år. Du har rett - det er kos. :-)

    Jeg sender deg gode tanker, og håper dere kommer dere gjennom den tøffe tiden sterkere og fylt med enda mer kjærlighet for hverandre.

    SvarSlett
  15. ja absolut! vi har glöggbjudning för 40 pers här hemma i morgon. Hela dec myser jag sen vill jag ha vår:) kram Nilla

    SvarSlett
  16. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Røff juleinspo du deler :) ME LIKE!

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett
  17. Hei sveis, takk for koselig hilsen inne hos meg...hi,hi, jeg bruker også ALT for mye penger på interiørblader, men det er den beste terapi i hele verden;)) Nå har jeg kost meg inne på bloggen din, så mye fint, klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett