søndag 11. november 2012

PAPPAS DAG















Gratulerer alle pappaer med farsdag!
Spesielt til min egen pappa som er på reise i det store utland, og til pappan her i huset. Som nå ligger og tar seg en velfortjent lur på sofaen.
Verdens beste pappaer!
Objektivt sett ;D



Her har dagen vært lat, langsom og bare deilig.
Lang frokost med levende lys, nybakte rundstykker, laks, eggerøre og eplegele. 
Og kopper med kaffe.
Kan ikke tenke med bedre søndag.
Passer fint at det er grått og regn, for da blir kosen komplett :-)
Kan ikke ha innkos i sol, da blir jeg bare stresset.


Etterpå har vi egentlig fortsatt i samme tempo, fråtset i nybakte "brunis" som det kalles her i huset ;)



Far er så tidlig oppe at det er ikke råd å overraske han med gaver og kaffe på sengen.
Han er som oftest ute og går med Bruno i seks tiden :) zzz-zzz.......
Jeg skulle virkelig hatt litt mer A-menneske i meg, tror de har det lettere på mange måter..
Jeg er litt mer midt i mellom,  C- menneske? ;D
Men han fikk selvfølgelig gaver og kos, når huslyden våknet til liv. 


Feirer du farsdag?
Blandete følelser rundt denne dagen, men jeg ser ingen grunn til ikke å gi de du er glad i, litt ekstra oppmerksomhet en dag :)




Nå står hjemmelaget spagetti bolognese for tur.

Herre, det er mørkt ute !  :-)






Ha en fortsatt fin søndag, alle fine bloggere!







13 kommentarer:

  1. Så koselig at dere gjør så stas på far :) Brownien så kjempegod ut og ingenting er som en laaaat søndagsmorgen. Her ble det nybakte scones, kaffe og levende lys.

    Ønsker deg en fin søndag :)
    Klem

    SvarSlett
  2. koselig! som vanlige nydelige bilder her hos deg og den brunisen så veldig god ut :-) jeg er ikke vant med å feire farsdag, men uansett koselig med en dag der pappa blir satt pris på :-)
    kos deg videre :-) klem

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ for en koselig dag. Og god mat.
    Her er det også god middag på gang.. Raspeballer..:)

    Takk for koselig hilsen, men så ufattelig trist med din søster.:) Ja det er snat vi skal være glad for hver dag vi får. Savnet må være veldig stort og trist. Men minnene i hjertet vil alltid være der.

    og supert at mannen din kjenner våre produkter. :) Det liker vi å høre :)

    Ha en fin ny uke til deg og snille deg.
    Klemmer Margareth

    SvarSlett
  4. Herlige bilder. Pappaene fortjener å bli gjort litt stas på syns jeg :) Her hadde mannen bursdag i dag og, så ble gjort litt ekstra stas på han i dag.

    Håper moren din blir glad for maten hun fikk i dag :) Klemklem

    SvarSlett
  5. Herlig søndag da!! :-)
    Jeg er akkurat ramlet ned i sofaen etter helgens shoppingtur...hardt å shoppe altså,hihi!! Men masse julegaver er ferdig og det er en gooood følelse!!
    Kjapp farsdagsfeiring her i dag,vi markerer med litt kake og en liten oppmerksomhet her,men ikke noe voldsomme greier!!
    Fiiin kveld til deg,her slukner jeg snart...(A-menneske jeg og...)
    klm ingrid l

    SvarSlett
  6. Høres ut som en flott dag. her har vi også feiret både far, morfar og farfar med kaker hele dagen :)

    Ha en fin søndag videre.

    PS: GIVEAWAY inne hos meg nå :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  7. Så kos å sette pris på de man er glad i :)

    Ha en flott uke!

    Klem

    SvarSlett
  8. Takk for koselig hilsen på bloggen min!! :-)
    Moro at jeg oppdager nye blogger på denne måten.
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Klemmer

    SvarSlett
  9. Skulle ønske at alle hadde en kjærlighetsfull og god pappa - 365 dager i året.

    Ha en fin natt, med ditto drømmer ^:^

    SvarSlett
  10. Fantastsik nydelige bilder
    her hos deg ღ en fryd for
    øyet og ikke minst inspirasjon
    H.E.R.L.I.G. . . .
    Håper det går bra med din mamma
    også og at det går bra fremover
    Ønsker deg en fin ny uke som
    kommer. Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  11. FOR EIN HERLIGE DAG!
    PAPPAN HER I HUSET ER PÅ REISEJOBB.....
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  12. Det virker som pappaen ble feiret på koselig vis. -og jeg er enig med deg, og kan virkelig ikke tenke meg en herligere start på en søndag enn den du beskriver. Vidunderlig å ta livet med ro, nyte god mat, og fersk gjærbakst!
    Browniesen ser helt fantastisk ut! Nam! :-)

    SvarSlett