søndag 30. desember 2012

PLANLEGGING


Her planlegges morgenkveldens festbord...


Ny linduk fra "Himla" for anledningen, konglegirlander og crackers med gaver inni. 




Skal dekke med masse lys i alle varianter. Pynt og trær i sølv.
Sølvtrærne er fra Tine K....men det vet dere jo ;)
Blomstene skal være hvite.


Kjøpte også flere engler fra Walther & co før jul. Skal stå på bordet og holde små lys.
Tror jeg snart har hele julekolleksjonen i hus, og tenkte jeg skulle sikre meg litt mer til uka. Elsker det merket...
50% på all julepynt på Bolina nå, hint-hint ;)





Heisann!




Er i gang med planlegging av morgendagen, som mange av dere andre også sikkert gjør i skrivende stund.
Festkjoler henger klare, og bordet står klar til å dekkes i kveld.

Skal nå i gang med å lage sjokolademousse til dessert. 
Etter tips fra Bente, med fine bloggen Hjemmescenen ;) Takk!

Vil takke for året som har gått, alle dere som har fulgt meg. 
Og som jeg har hatt gleden av å følge. 
Takk for all fin inspirasjon, og nydelige kommentarer og hilsner. 
Alle varmer og gleder !

Gleder meg til å følge dere i det nye året. 
Hvor målet mitt er å få opp bloggefrekvensen........ aldri så lite ;D


Viser dere bordet i morgen!




KLEM!




12 kommentarer:

  1. Heisan
    Tror det blir et alldeles nydelig bord, så mange lekre detaljer. Liker så godt de små trærne, herlige!
    Bente med Hjemmescenen er en rev på kjøkkenet, så det er sikkert en super oppskrift.
    Vi skal bort i morgen, så her er det ikke de store forberedelsen selv om jeg skal bake en dobbel Verdens beste og ha med på nyttråsfesten.
    Lykke til med videre forberedelser og godt nytt år til deg og dine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Så herlig pynt du har kjøpt inn. Bordet kommer til å bli kjempefint! Det skal bli spennende å se ;-) og sjokolademousse høres veeeeldig godt ut ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  3. Så mye fin pynt :-) Himla har så mye fint ... Og tine k så klart ! Takk for fine kommentarer og gode ønsker for morgendagen og året som kommer :-) vi Blogges :-)

    SvarSlett
  4. så fint! Gott slut fina du och tack för alla fina kommentarer hos mig! Ser fram emot att läsa din blogg 2013 också. kram Nilla

    SvarSlett
  5. Du kommer til å få et lekkert bord!!
    Digger også julepynten til walther og tinek...og kjekt når det kommer på salg!!
    Håper du kvikner til til morgendagen,og får en fantastisk nyttårskveld!!
    Gleder meg til videre bloggings med deg i 2013!!
    Godt nyttår!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  6. Kommer til og bli så bra!!
    Med de tingene kan det ikke bli feil:)

    Ønsker deg og dine en flott nyttårsfeiring, og et godt nytt år!
    Gleder meg til og følge den fine bloggen din også i 2013 ♥

    SvarSlett
  7. Så fint, herlig bordpyt, og bilder som sier FEST:)

    SvarSlett
  8. Så mye spennende pynt du har funnet frem, gleder meg til å se det ferdig pyntet.

    Ps! Tusen takk for koselig kommentar og gleder meg til å følge deg på ferden videre i 2013

    Klem

    SvarSlett
  9. Blir sikkert ett flott bord! Vi skal bort i morgen, så ingen borddekking her i gården! Ha en fin nyttårsfeiring og ett godt nytt år!Klem Julie

    SvarSlett
  10. Åååå dette blir kjempefint bord,du skal jo pynte med dei flotteste tinga så her kommer det til å være fornøyde gjester til bords:)dei trea fra Tine K er så fine!
    Lykke til med feiringa og gleder meg til å følge deg inn i det nye året som ligger foran;)

    Et riktig godt nyttår til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Hei du - dette blir et superlekkert bord!

    Bra med sjokolademousse - det kan jo ikke bli annet enn vellykket:) Sjokolade er godt, sånn er det med den saken;) Vi skal bort i kveld, og skal ha med bidrag til et tapasbord - hm - vet ikke helt hvordan det blir med desserten - kanskje det ikke blir sjokolade ....

    Ha en veldig hyggelig feiring i kveld - og godt nyttår!

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  12. Heisann, så fin blogg du har! denne følger jeg gjerne videre :)

    De små tine k juletrærne var jo knallkoselige... bare jeg som ikke har sett de før?? :) :)

    Ha eit godt nyttår da, så gleder jeg meg til å følge deg videre uti det nye året :)

    Klems fra Diana.

    SvarSlett