tirsdag 25. desember 2012

GOD JUL ALLE SAMMEN



  
Noen få bilder fra gårsdagens bord.





En liten titt innom dere med bilder fra gårsdagens julebord. 


Tradisjonelt dekket. 
Litt for å tekke den eldre garde ;) og litt for at unger....... og jeg selv synes det er koselig med klassisk rød jul.




Hei på dere!


Her ble det spist ribbe med tilbehør, og riskrem til dessert.
Store og små koste seg med gaver og quiz, som lillemor hadde laget.
Barnas dag :-)


Vil bare ønske hver og en av dere en riktig glad og gledelig julehøytid.
Håper dere koser dere masse!


Dagen i dag, har bestått av koseklær, en lang tur, ellers bare kos og godis.
Barna har puslet med gavene sine, mens vi voksne har slappet av etter gårsdagens maraton.
For det er det det er, å ha juleaften med 11 til bords - puh :D



I kveld har både store og små sett Bridget Jones dagbok på tv3,  spist sjokolade, ostepop og drukket julebrus.
Gøy at jentene har blitt så store, at de synes det er superstas med søt romantikk på film 
- akkurat som mor
(......og far, men det har jeg ikke lov å si ;)    )





GOD JULEKLEM





5 kommentarer:

  1. så vakkert pyntet
    likte serviettene veldig godt
    herlige dager nyt
    klem eli:)

    SvarSlett
  2. Lekkert og koselig pyntet bord!

    Ønsker dere fine juledager videre!

    SvarSlett
  3. Nydelig pyntet...litt rødt her også i år,og må innrømme at det er litt mer jul i huset da ja!!
    Vel overstått julaften og mange fine romjulsdager ønskes deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Hei skjønne deg!
    Så utrulig nydelig pynta,så utruligt vakker,det er mange med 13 til bords men så koselig som det er.
    Romantiske filmer er så herlig,det er vel dei eg liker best,hihi må alltid gråte ein skvett og det synest di er så festlig så helst ingen maskara på:)

    Ønsker deg forsatt fine juledager!god jul!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Ser du liker den samme jula som meg :) Rødt er og blir julefargen, selv om jeg også liker pastelljul ;) Legger meg til som følger jeg, tror vi har samme etternavn ;)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett