lørdag 8. desember 2012

INNLEGG MIDT I NATTEN






  
En rolig og koslig dag med eldste frøken. Har bakt kokkosmakroner.





En iherdig liten baker, som elsker å holde på ved kjøkkenbenken. Litt mer enn mor ;)


Kokkosmakroner en enkel og rask affere, hvis man ikke er den mest bakeglade.


 Ihvertfall i gang med litt juleknask ;)



HEI!


Herre, så lenge det er siden jeg har kommet med et innlegg.
Dere skal vite at jeg er innom både titt og ofte hos dere. Selv om det er dårlig både med innlegg og kommentering, så følger jeg med på alt det fine som skjer i bloggeverden.
Hel tiden et mål om å blogge mer....men!
Tiden strekker ikke til..
Men her er et knippe uredigerte bilder :-)

Nå i kveld har jeg vært ute med tre venninner og spist tapas og tatt et glass champagne, 
på Mathallen her i hovedstaden. 
Hur koselig som helst..
Vi har skravelt!


Nå er det sengen og ny dag i morgen, kanskje jeg klarer å få rotet sammen et nytt innlegg allerede da ..



Takk for at du titter inn hos meg! 




Klem fra meg!





9 kommentarer:

  1. Fiiine bilder...
    Kjenner at det blir litt tiltak med bloggingen herifra også...tiden strekker ikke til,ivertfall ikke nå om dagene...men "hiver" no inn et lite innlegg innimellom,om ikke kvaliteten er helt toppers!!
    Herlige førjulsdager ønskes deg og dine!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Herlige bilder
    koseligt å bake sammen
    fine dag til deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Jeg titter alltid innom deg for å sjekke nye innlegg, liker så godt skrivestilen din og ikke minst bildene dine ! alltid like stemningsfulle.
    Så koselig med jentekveld på byen! det gir påfyll å få skravlet litt !
    Søt liten baker du har :-)
    Gleder meg til flere innlegg.
    Ha en fin førjulstid så lenge - god 2 søndag i advent :-)
    klem

    SvarSlett
  4. Nam, kokosmakroner er så godt! Fine bilder :)

    Var også ute å spiste tapas i går, alltid like godt!

    Ønsker deg en fin søndag *klem*

    SvarSlett
  5. Så flinke dere er da:)
    Vi prøvde oss på slike vi og, men de ble flate som pannekaker:))
    Har funnet ut hva vi gjorde feil, så vi får årøve igjen:)

    Hørtes kos ut med skravlings med jentene på mathallen ♥

    Ha en fin adventssøndag!

    SvarSlett
  6. Flotte bilder!

    Hyggelig med mor-datter tid midt i julebaksten :0)
    Koselig med venninnetreff også:0) bobler er fint, passer til alt!

    Ha en fin søndagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei skjønne deg:)
    Så koselige bilder,dere er kjempeflinke og så koselig å gjere sån isammen:)det er nok viktig å blogge når ein har tid og lyst for det kan fort bli masse...
    Ønsker deg ei forsatt fin førjulstid:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Hei
    Takk for hyggelig hilsen hos meg
    Kos med slik bakedag. Vi har bare fått bakt litt pepperkaker i år, men håper vi får tid til litt mer om ikke lenge. Så snart bursdagsselskapet er unnagjort, er det mer tid å konsentrere seg om jul:)

    Ønsker deg fine forjulsdager
    Klem Tonje

    SvarSlett