fredag 18. januar 2013

ETTER SKOLEN KOS









Hyggelig med en liten overraskelse i ny og ne, når jentene kommer hjem fra skolen.
I denne kulda skulle det sikkert vært te og "noggo attåt", men det ble milkshake :)
Milkshake med masse bær.
Det ble godt mottatt :-)

Jeg tilbringer nå noen dager på jobb d.v.s. hotell på nettene.
 Så hyggelig å kose seg litt ekstra sammen med de, før jeg dro avgårde.


I morgen er jeg hjemme hos mine kjære igjen, som jeg gleder meg!








Ha en strålende helg!




12 kommentarer:

  1. Alltid godt med milkshake, og med masse bær i, de ekstra vitaminene trenger vi jo nå :)
    Ha det fint på jobb, skjønner godt at du gleder deg til å komme hjem. Familie er best :)
    Fin fin fredag til deg.
    klem

    SvarSlett
  2. Så herlig med milkeshake,det er jo knallgodt og så godt å få etter å vært på skulen,herlige friske farge på den:)
    Ønsker skjønne deg ei flott helg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så skikkelig god ut den milkshaken der og vitaminer trenger vi jo absolutt nå om vinteren:-) Takk for koselig kommentar hos meg. Fin blogg du har, så jeg legger meg til som følger hos deg også. God helg! Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Nam, det så herlig ut!

    Kos deg så godt du kan på jobbtur *klem*

    SvarSlett
  5. Wow!! Jeg vil også ha!! Digger bildene og lyset i bildene dine altså :-) herlig med kvalitetskos ! God jobb og gled deg til i morgen når du er hjemme igjen :-) god helg - klem

    SvarSlett
  6. Koselig med slike godiser til ungene:)
    Det så veldig godt ut ♥

    KOs deg på jobb og med helg:)

    SvarSlett
  7. Heldige jentene dine er som kommer hjem til dette da:) Snilleste mammaen du!
    Håper du koser deg på jobb og kan nyte resten av helgen når du kommer hjem:)
    Her har vi syk lillebror i hus, liker ikke når den feberen blir høy altså..Masse kos og god mammapleie står i høysete denne helgen.
    En god klem til deg min beste bloggis venn:)

    SvarSlett
  8. Yummi!! Så utrolig godt ut!!!

    Tenker at det var noen som var fornøyd da de kom hjem ja..

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Ai ai, DET så godt ut det! :D kunne ønske noen laget sånn til meg etter en hektisk arbeidsdag *fnis*

    Ha en fin helg,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  10. Så godt ut.:)) bra det er helg og skolefri i dag....22 kalde her..)) brrr...

    Ha en god helg..husk lue og stilongsen.:))

    SvarSlett
  11. Åååå den så lekkert god ut!!
    Nydelig helg til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  12. Nammi! Heldige jentene dine ja :-) veldig fine bilder du tar!

    SvarSlett