onsdag 2. januar 2013

FEELGOOD






 Brunosten koser seg mens jentene ser film ;)
Julia spiser opp restene av julekonfekten :-)




Hei


Kjapt innom å hilser på dere, før jeg drar på jobb..

I dag har jeg og Julia tatt det litt rolig, for vi har feber i kroppen begge to.
En paracett og jobben går sin vante gang, håper jeg.

Vi så en kjempesøt film idag, som jeg må tipse dere om!
Har dere barn som kan lese tekst så se "Hjelp vi skal ha juleavslutning".
En fantastisk feelgoodfilm, som passer som avslutning på jula for både store og små.
Vi lo godt under pleddet her :-)

Er tilbake hjemme på fredag ettermidag, klar for helg igjen.
Blogges !




Klem fra meg !



10 kommentarer:

  1. C u around og lykke til med jobb. Håper du blir fort frisk :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. herlige bilder
    håper feberen forsinner!
    klem eli:)

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder hos deg:)
    Håper feberen forsvinner og ønsker dere begge god bedring:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder :) Håper dere blir friske og raske, det er så kjedelig å være syk.

    Ønsker deg en fin kveld. Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Ååå det hørtes koselig ut, bortsett fra feberen selvsagt..Håper den er forbigående og du og skjønne Julia blir fort friske. Kjempe fine bilder, og så fine sofaputer dy har, bordet ditt er jeg også forelsket i:-) Kjempe god bedring min venn, håper det går fint i luften:-) Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Masse god bedring til deg...
    Noe herk denne vinter-virus-feber tiden...fine dager på jobb til deg!!
    Koselige bilder av søt jente og herlig Brunost!!
    Vet du,i slutten av februar flytte det inn en liten guttevalp til oss,guuu kor vi gleder oss!! :-)
    Fin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  7. - glemte jo en ting, pommene er fra Søstrene Grene. Til en slikk og ingenting, dekorativt ikke sant:-)

    SvarSlett
  8. Godt nytt år, du gode! Så kjedelig å være syk. Dere må ha god bedring begge to!

    Nydelige bilder fra julen din! Ser ut som dere har hatt en kjempekoselig jul. :)
    Julen har vært så fin her hos oss også, med huset fullt. Nå er julen ryddet bort. Deilig å ha den her, men deilig å bli ferdig også. ;)
    Her startet skolen for 13-åringen i dag, og studentene skal tilbake til studier i Spania. Kommer til å savne livet i huset med mye besøk.

    Ha en flott start på 2013!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  9. Så mange fine innlegg her mens jeg har vært fraværende i bloggverden ♥
    Håper formen deres er bedre! Her prøver vi å gjøre oss klar til jobb- og barnehagestart i morgen. Tror vi kommer til å få en veldig tøff morgen både jeg og guttene, men, men... :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  10. Fine bilder! Håper det gikk greit med jobbing og at formen er bedre! Her er det nattevaktshelg på gang! Kjedelig, men må til! Klem Julie

    SvarSlett