søndag 13. januar 2013

GNISTRENDE KALDT




Puter fra Svenskt tenn, og DAY. Lysestake fra Walthers & co, lys fra Voluspa og House Doctor.
Bruno er kjøpt på Blaker utenfor Oslo - haha... 







Noen snaps fra stua, idag.



Kaldt!


 Vet det er langt kaldere andre steder i landet, enn våre - 9,  altså. 
I Gudbrandsdalen, hos min kjære far, er det intet mindre enn -31, galskap !



I dag er det slapp dag her.
Ble litt sent i går, etter god mat og vin.
Hvor deilig er det ikke å sette seg til bords og bli servert - helt uten stress..

Godt å ta det litt rolig dagen etter.. eller hur ?
Jentene har kommet hjem fra venninner, og vi koser oss med levende lys, ski på tv. 
Pizza er på vei :)




Ønsker alle en fin kveld!







16 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder, liker dem veldig godt:) Var kaldt her også, var ute en time, og sida har jeg vært rød i kinn;)

    SvarSlett
  2. Så fint!
    Mysig kväll!
    Kram Jenny

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder som vanlig hos deg :-)
    Godt dere koste dere i går :-) slapp dag her også - men sånn er det noen ganger :-) nyt det !

    SvarSlett
  4. Masse fine ting du har kjøpt, og den lysestaken er bare kjempe flott. Liker godt elefantputa også....og Brunosten selvfølgelig. Heldige han som får kose seg i sofaen ;).
    Har vært iskaldt i Kristiansand også, men utrolig godt å få noen solstråler i fjeset.

    Fin søndagskveld til fine deg!

    SvarSlett
  5. SÅ mange fine ting du har satt fram! :D
    Her hos oss er det mildvær og regn og det ser ikke ut som det skal bli vinter i år....

    Ha en super søndagskveld!

    SvarSlett
  6. Åååå den lysestaken var flott,og så i fineste fargen som eg liker så godt:)
    Herlige bilder hos deg!
    Kaldt her og,men kun minus 6 men med havtrekken så blir det kaldere,eg fryser så imorgen er det ull fra innerst til ytterst når de skal på skulen,når klokka er 8 på morgenen så er det kaldt....

    Fin søndagskveld til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så fint du har det, mange fine detaljer..

    Her er det også en skikkelig lat dag, men jeg har ikke noe vin å skylde på..
    Har labbet rundt i pysjen i hele dag, men måtte ta på meg noe annet da jeg skulle kjøre min håpefulle til en venninne. Vurderte å bare løpe bort til bilen i pysjen, men fant ut at det ville bli litt kaldt å stå og skrape bilen i en tynn bomullsbukse..

    Ha en fortatt fin kveld!!

    SvarSlett
  8. Den lysestaken var så kul! Kjempe fint du har det:) Takk for koselig kommentar inne hos meg<3 Legger meg til som følger her hos deg, likte meg veldig godt hihi:)

    Ha en fin ukesstart:)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  9. Flotte detaljer og Eamesen er bare digg!
    Står på ønskelisten her hos meg, mååå snart få den hjem kjenner jeg he he.
    Nytt år gjør ikke ønskelisten mindre nei.
    Flott søndag til deg

    Klem

    SvarSlett
  10. Ugh...ugh.. 31 minus er ikke noe å spøke med...
    Og kaldere skal det bli...liker ikke..
    Takk for koselige hilsner på bloggen min! :-)
    Setter pris på hver og en av de!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  11. Vill bara söga hej innan jag kikar vidare på din mysiga blogg. Underbara bilder på mycket fint i ditt hem. Ha en mysig kväll. Kramisar Tina

    SvarSlett
  12. kjempe fine bilder, og den walters staken var jo bare helt knall.. ikke sett sånn før... *fikk lyst på*

    Ha en fin kveld.

    Klems fra Diana.

    SvarSlett
  13. Åhh så mycket fint du visar...vill ha allting!

    KRAMAR från Helena och ett -12 Sverige)

    SvarSlett
  14. Ja fyttirakkern, det er kaldt om dagen. Har nærmet seg -10 her også..
    Syns det er mer enn nok, og misunner virkelig ikke din far!
    Godt å sitte under pleddet med kaffikoppen en kald mandagsmorgen.
    Fyr i ovnen og varmen begynner etterhvert å komme i kroppen.
    Snart tid for trening.. Frister viiirkelig ikke.

    Nydelige og stemningsfulle bilder. jeg burde virkelig begynne å bruke kameraet mer..

    Ønsker deg en fin mandag! klem

    SvarSlett
  15. Slappe søndager er de beste i verden. Jeg elsker de søndagene når huset er rent og ryddig og vi nyter en laang frokost og tusler i pysjen til langt på dag :)

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  16. Første gang jeg var innom bloggen din, så mye fint og inspirende. Her blir det å titte inn flere ganger.

    SvarSlett