lørdag 26. januar 2013

GUIDE TO MANHATTAN













Heisann



Endelig skal denne bli min!
Har hatt lyst på denne "Guide to Manhattan" av David Ehrenstråhle leeenge. 
Og hvor mange ganger har jeg fylt ut bestillingsskjemaet, for så å gå ut av siden?
Det er forresten en uvane jeg har... 
Jeg går inn på nettsider, legger inn bestilling, fyller inn navn og adresse......så går jeg ut igjen...
Flere med merkelige uvaner? ;D

Men nå er den bestilt, og jeg kan ikke vente til den henger på veggen.
Jeg har bestilt den på Artilleriet, se her..


Her har det vært en travel uke, selv om jeg har hatt fri. 
Har knapt hatt tid til å være innom dere.
 Nå skal jeg kose meg med kaffe, og en aldri så liten bloggerunde :-)


Snart innvaderes huset av små overnattingsgjester, og Lars sin hjemmelagde pizza står på menyen..



Det snør!




Ha en flott lørdag, alle sammen!










15 kommentarer:

  1. Haha,jeg gjør akkurat det samme som deg...trykker og bestiller og ombestemmer meg!! Det er sikkert mannen glad for!!
    Guiden din er rålekker,jeg vil også ha noe nytt og tøft på veggene!!
    Gleder meg til å se den i hus!!
    Nyt lørdagen da!! ;-)
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Hihihi det samme gjere eg så mange ganger,trykker og bestiller men tar ikkje det siste steget,og så har eg kanskje brukt litt tid på det og:)
    Den er jo så fin og den vil nok passe knallfint på veggen din,skulle gjerne hatt sjølv men kommer vel ikkje så langt:)

    Ei forsatt god helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. OJOJOJ... den var jo råååå.... hvor mye kostet denne hærligheten??? :/ stilig asså.... og du?? jeg er også sånn hobby bestiller som sjelden mottar varer.... sææært... hahahaa... :) bruker lett 1 og 2 timer på en side.... så klikker jeg ut siden... ler...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  4. Ååååå så kul den var:). Knalltøff:)
    Og du, eg har akuratt den samme uvanen som deg....hahaha...Eg ler:-D. Eg ser og ser på nettsider, legger i kassen, ser meir, legg endo meir i kassen...men fullfører ikkje...hahaha... Morsomt:).
    Her kosar vi oss på hytta i helga, no er vi nett komt tilbake frå skibakken... Og ingen knekte armar og bein på meg idag...haha... Eg er ikkje akuratt flink på ski...
    God helg til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  5. Så bra den endelig er på vei hjem til deg når du har hatt så lyst på den! ♥
    En liten hverdagsglede helt til deg selv - fantastisk!

    Ha en fin helg med overnattingsgjester og pizza!

    SvarSlett
  6. Nice, me like!! Skjønner godt at du er fornøyd, gleder meg til å se bilder når du har fått den på plass.

    Ha en fin kveld og kos deg med småtroll og pizza

    SvarSlett
  7. Så flott, regner med du legger ut bilde når du får denne i hus:)

    SvarSlett
  8. Så fina de där tavlorna! Ovanan finns även hos mig:) Ha en trevlig lördagskväll! Kram Nilla

    SvarSlett
  9. De er veldig stilige!!
    Har forresten samme uvane som deg, hehe! Men godt jeg ikke sender bestillingen hver gang for da hadde det nok vært luksusfellen neste ;)

    God natt,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  10. Heisan
    Det var nok meningen at du skulle ha dette bildet, veldig fint forresten. Det hender jeg gjør som deg, fyller ut det meste og så hopper jeg av i siste liten. Kan kjenner meg igjen. Artelleriet er spennende!
    Fin søndag til deg og dine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Skrabbis..)) da skulle du ha den, når du til slutt fullførte.:)) Bare å glede seg til den kommer.:))

    ha en kos søndag..tror jammen topplua kan ta seg en liten pause nå.:))

    KLEM

    SvarSlett
  12. Hahaha, kjenner meg sååå igjen i den "nettshopping-wannabe" greia:))
    Jeg trodde det bare var meg jeg:)

    Den posteren er RÅ ♥ Heldige du:)

    SvarSlett
  13. Du er ikke alene om den shoppingangringen, er litt ivrig og før siste felt tylles ut slår fornuften inn. Noen ganger bra:-)
    Stillig de plakatene , du blir sikkert fornøyd.
    Koselig å høre du likte kjellerstuen

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  14. Stilig! Kan be deg om reisetips jeg da, når jeg skal dit til sommeren :)

    Hoho, jeg gjør akkurat det samme som deg- temmelig ofte!

    Ønsker deg en fin mandag *klem*

    SvarSlett
  15. Tusen takk for fine ord inne hos meg :)

    Hihi.. jeg er sånn selv.. plukker meg ut masse fint og lukker siden.

    Ønsker deg en finfin mandag :)
    -Kristine

    SvarSlett