søndag 6. januar 2013

INNEDAG














Her herjer feberen enda, vi har innedag, med ski på tv.
Yngste ligger under pledd, ser film og spiser popcorn.
Jeg og eldste skal lese religion.
Hun har prøve i jødedom i morgen, så nå skal det gå i sabbat, torat og mosebøker ;D



Har sneket meg til noen minutter for meg selv, med magasinene jeg ikke har hatt tid til å lese enda. 
Godt med  vårinspirasjon, kaffe og favorittsjokoladen. 
Mannen i huset kom hjem med "sjokkis", etter å ha vært en tur på bydelens lille skafferi, og kjøpt sopp til søndagsmiddagen ;D

En gammel klassiker står på trappene, biff stroganoff med bladpersille og en "klikk" creme fraiche, yum!





Håper du har hatt en fin helg!




26 kommentarer:

  1. Herlig søndag :-) sneket meg til kaffe og interiør blader jeg også. Skulle ønske helgen varte litt lenger!
    Nyt dagen:-) klem

    SvarSlett
  2. innedag her og!
    Fin ny header, og likte så kleda fra hunky dory i innlegget under.
    fortsatt fin søndag til deg:-)

    SvarSlett
  3. Lykke til med jødedommen;-))
    Herlig med innedager innimellom, bare sløve på sofaen og ikke gjøre noen ting.
    Ha en fortsatt fin søndag

    Klem

    SvarSlett
  4. Uff, god bedring til dere. Og lykke til med prøvelesing :)
    Kos dere med middagen, høres nydelig ut!

    Klemklem

    SvarSlett
  5. Heisann, og takk for koselege kommentarar inne på bloggen min :)
    Herlig med sløvedagar innomhus av og til, her har me og sløva inne (mellom fjosstella då) idag - godt å ha god tid saman bare familien av og til.

    God bedring til dåken !
    Klem Birgit

    SvarSlett
  6. Hihi burde ha lest om jødedommen eg og,skal til Israel i slutten av februar så burde vel hatt noken gode tips på veien men burde vel studert litt islam og då,trur eg bruke sunnt vett heller,lykke til med lesingen til prøven:)
    Har vært for det meste inne her og idag men nå er jentene sendt ut for å sanke goteri og stakkars meg må åpne døra her heime,håper eg har nok godt i hus ellers så får eg lage ein stor plakat å henge ut på døra:pga stor etterspørsel så er vi dessverre tomme for godteri,velkommen innom om 1 år:)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Uffda, god bedring i heimen og lykke til med prøven din datter skal ha i morgen. Jeg krysser fingre for henne. Går helt sikkert bra :)
    Hadde ikke sagt nei takk (desverre....) om noen kjøpte en slik marsipansjokolade til meg.
    Fine bilder og søte små lysglass med snøfnugg på-

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Så deilig med innedag selv om det er dumt med sykdom da...
    Kosedag her også,med blader,tv og pc...
    Så fine bilder,digger den hvite stolen din!! :-)
    Nyt søndagen,klm ingrid l

    SvarSlett
  9. Herlige bilder:)
    Her har det og vært inne-ski-dag i dag:)
    Godt det innimellom og ♥
    Men ikke noe godt og være syk daaaaa... god bedring:)

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Herlige bilder ♥

    God bedring i heimen!

    SvarSlett
  11. Hei og godt nytt år ♥

    Det er godt med en ren innedag fra tid til annen. Det er hverken feber eller prøver som skal forberedes her, men nok å ta tak i likevel; kaste ut juletreet, vaske litt klær.... og Tour de ski ;0)

    God bedring til den som trenger det og lykke til på prøven :0) har alltid syntes religion har vært spennende, gjerne i kombinasjon med historie...

    Ha en deilig uke ♥

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  12. Så nydelige bilder! Herlig med litt tid for seg selv :)
    God bedring til de febersyke.

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken! Her skal resten av kvelden brukes på en etterlengtet bloggerunde, tiden strekker dessverre ikke til lenger *uff* kjenner jeg savner fininger som deg.

    Klemklem

    SvarSlett
  13. UFF KJEDELIGT MED DENNE INNFLUENSA
    BRA DERE KOSER DERE
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  14. Hei hei!

    Dette så meget behagelig ut, den sjokkisen er en av mine favoritter også.. nyyyydelig godt :D
    God bedring til sjuklingene - er selv syk med bihulebetennelse, men satser på å være i storform ganske snart ;)

    Takk for koselige ord inne hos meg ang kjøkkenplanene, jeg gleder meg veldig til og komme i gang å se hvordan det vil bli til slutt, har egentlig alltid villet ha lyse vegger hele veien selv, men etter å ha hatt det i 3 år er jeg lei og trenger forandring - tenker som så at det er bare maling og lett og male om, om man angrer etter litt tid *smile* :)

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  15. Hei :D

    Åhh, hørtes fantastisk ut med både alenetid med magasiner og sjokolaaade! Og middagsplanene ;)
    Håper du får en fin, ny uke og et godt 2013 :)

    Klem

    SvarSlett
  16. Har du bakt deg noen jødekaker i anledningen`? hihi.
    Du, likte maleriet ditt, er det du som har malt?

    SvarSlett
  17. Hei, takk for at du fant veien til bloggen min. Det er alltid gøy med nye følgere. Ingen ting er som magasin kos og sjokolade. :-) Føler halve Norge er syke for tiden. Har hatt ei runde selv, men er ferdig nå.

    SvarSlett
  18. Fine bilder! Håper formen er bedre:)
    Tusen takk for hyggelig hilsen:)
    Klem

    SvarSlett
  19. Hei på deg, tenkte jeg skulle tipse deg om at 2nd DAY t-skjortene selges med 30% avslag på Høyer Strømmen nå;))
    Jeg har flere av den jeg... den er nemlig, som du skrev, Cool med dressjakke til!!

    Klem:)

    SvarSlett
  20. Heisann du.... Ølen Møbler ligger ca 45 min fra huagesund med bil... absolutt verdt å ta en tur :) kjempe fin shappe :)

    Enig ang tolixen... ;)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  21. Så lekkert dere har det!! Håper dere er friske igjen! Grove rundstykker, hjemmelaget her.. Så vi koser oss og nyter kvelden! Miamor

    SvarSlett
  22. Jeg håper feberen har sluppet taket i dere alle, og at uken så langt har vært god. Jeg håper også en liten fristund med et par magsiner, stearinlys, kaffe og god sjokolade ga ny positiv energi. Slike pauser er himmelske! :-)

    SvarSlett
  23. Deilig med litt egentid med magasiner og ikke minst sjokkis. ;)
    Kjedelig denne sjuka. Har heldigvis sluppet unna mye denne vinteren. Bank i bordet!

    Håper dere er friske nå. Ønsker deg en fin fredag. Klem

    SvarSlett
  24. Så fine bilder, fru Gabrielsen:) Håper dere er friske nå da og at det blir mere sjokkis i helga:)
    Klem fra en annen Gabrielsen

    SvarSlett
  25. Åå..Deilig med slike innedager! Spesielt når man har litt godt å knaske på og noe fint å se på!
    Håper formen er bedre i huset ditt og at dere får en fin helg :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  26. Vilken jättefin blogg du har och så vackert i ditt hem:)

    Trevlig helg...KRAM Helena

    SvarSlett