mandag 14. januar 2013

LONDON CALLING







 Bilder fra We heart it





Hei på en mandag! 


Har nettopp bestilt billetter til hele "fam gab" til London.
Vi drar i mars, og jeg kjenner jeg gleder meg til å vise smådamene storbyen.
Har vært der en del ganger, men aldri med barn.
Jeg tar gjerne i mot tips til ting å gjøre med små damer, utenom shopping ;)
Har du tips til hvor det er bra å spise, og morsomme ting å se,  så kom gjerne med det!
Oi som det gledes.. Vi skal bo her..



Her snør det store filler!




Ønsker deg en flott dag :)








14 kommentarer:

  1. Elsker London!
    Hvis dere liker museer så er det verdt å ta et besøk i hjemmet til Charles Dickens :D

    Ellers er jo London en by man bare kan være i og suge inn inntrykk,lyder og lukter...

    Kos dere og nyt turen :D

    Ha en deilig mandag!

    klem

    SvarSlett
  2. ÅÅÅhh!!! så herlig og koselig med familietur. Altfor lenge siden jeg har vært i London, så blank på tips her altså. Dere får en knalltur, morsomt for jentene:) Merker jeg er LEI snø og kulde, vil ha sommer og sol jeg. Deilig å ha noe å se frem til:)
    En fin uke til den fineste bloggevennen.
    God klem!!

    SvarSlett
  3. Er veldig glad i å besøke London. Har vært der en rekke ganger, både på jobb og privat. Dere kommer helt sikkert til å få en flott tur!
    Legger ved en link til en side du finner mye gode tips, bl.a en egen app du kan laste ned med steder og tips til attraksjoner. Nyttig side. :)
    http://www.visitlondon.com/

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  4. Så utrulig gøy å ta ein tur der til,eg var det for 17 år siden så har ingen tips,hihi men det blir nok fantastisk flott tur for dere alle:)

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så gøy med Londontur! En by jeg aldri blir lei av :)
    Takk for besøket inne hos meg. Glad du la igjen et spor, da fant jo jeg deg og :D

    SvarSlett
  6. London er en helt fantastisk by :D Jeg blir nok aldri lei av å tusle rundt i gatene der! Jeg har ikke barn så jeg kan ikke tipse deg om noe spesielt, men mamma tok meg med for første gang da jeg var barn og siden har jeg vært frelst.

    God tur :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Så koselig det kommer til å bli. Jeg har aldri vært i London, men reiser er nå stas uansett:) Jeg skal til Roma i mars, sammen med søster og to døtre.

    Kos deg med planlegging:)

    SvarSlett
  8. Det høres herlig ut. Viktig å ha noe å se frem til. Har ikke så mange tips - men standard sightseeing må dere jo få med :-) og shopping så klart - hotellet ser bra ut !! Tror eg må bestille en tur et sted jeg også.... Noe å se frem til lissom....

    SvarSlett
  9. Herlige London!!
    Det blir nok superkos!!
    Vår plan var Londontur med hele fam i febr\mars men det ble da hund isteden...
    Har heller ikke vært med barna der,men vi hadde nok vært helt NØDT til å få med oss en fotballkamp og musical er obligatorisk...for meg iallefall når jeg er der!! :-)
    Tror det er masse å finne på,hvis man leter!!
    Nydelig ny uke til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  10. Heldiggriser!!

    Jeg har sagt vi skal en tur til London i år vi også, men jeg vil vente til nov/des. Har så lyst å se en julepyntet storby.

    Vi var i London i fjor sommer med vår datter i en liten uke og det ble mye trakking og shopping, men heldigvis liker hun det. Kanskje anbefale London Zoo...

    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  11. Heldige dere!!
    Her er det øverst på ønskelisten for mor og datter:)

    SvarSlett
  12. Så gøy! Snart ti år siden jeg var i London nå, så har ikke noen hete tips. Dere kommer nok til å storkose dere :)

    Ønsker deg en fin dag *klem*

    SvarSlett
  13. ÅÅHhh London da gitt!! Det er altfor lenge siden.. Selv om min egen søster har bosatt seg der.. Med bittesmå barn blir ikke London det beste feriemålet! Men med store jenter må det jo være perfekt! Det beste tipset mitt er å se "Løvenes Konge" musikalen, den er bare nydelig med vanvittig bra kulisser!

    Håper dere får en fin tur! Man kan jo ikke kjede seg i den byen..

    Turid

    SvarSlett
  14. Har vært i London flere ganger på våren med barn. Det har vært betydelig varmere der enn Norge, så vi har fått skikkelig vårfølelse. Vi har besøkt Ripleys beleive it or not museum og sett mange fantastiske ting i flere etasjer. Så er tur med London Eye helt obligatorisk. London Zoo er også og anbefale. Og tur med bussene. God tur!

    SvarSlett