lørdag 5. januar 2013

NY HEADER OG VÅRØNSKER




Gleder meg til vår og varmere vær.
Og lyse lekre sommerklær.
Her er en smaksprøve av vårnyhetene, fra et av favorittmerkene mine, Hunkydory.
Elsker hvitt..
Kjenner jeg gleder meg til ferie, varme, brune ben og sommertøy!






Hei !




Har kommet hjem fra noen dager borte på jobb, og nå koser hele familien seg i sofakroken med "Bryllupssangeren" på tv.
Og jentene er rysta over motene som var på 80- tallet ;D he-he..
Egentlig er jeg litt rysta selv, tenk at vi så sånn ut.
Selv hadde jeg stor flott "Clynol-lugg" som sto rett opp.
Og jeg glemmer ikke lykkefølelsen jeg hadde da jeg fikk mintgrønn dunjakke fra Moncler, med matchende ørevarmere...uff..
Samtidig har jeg drømt meg bort i ny vårgarderobe, i nåtidens mote..... (!)
Er så klar for vårvær.
Tenk om vi hadde fått samme været, vi hadde på Østlandet i år som i fjor!



Har laget ny header også.
Morro med ny, enkel og ren.
Fin?




Fortsatt fin kveld til deg :)



8 kommentarer:

  1. Herlig header!
    Og nydelige klær du viser!

    Her ser jeg også Brylluppssangeren. :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin header, liker bedre og bedre de enkle headerne. Og som jeg skrev i et tidl. innlegg, dette er glede-seg-tiden, og det du skriver om er absolutt noe å glede seg til:)

    Fortsatt fin helg til deg:)

    SvarSlett
  3. Jeg liker godt headeren... og vårklærne :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig header,nett som eg liker det enkelt og fint:)
    Gjett om eg gleder meg til våren og lysere og varmere dager,no er det bare trått og trist ute og husker ikkje kva tid sola var her eingang...
    Veit du eg abonnerer alltid på blad eg for eg får jo så fine premier,hihi er for dyrt å kjøpe i butikk så abonnement er supert sjølv om eg gløymer litt om eg abonnerer på det og det bladet:)

    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Dte enkle er ofte det beste! Flott header!
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Fin header og flotte klær fra Hunkydory:) Det går fort mot vår nå, dagene er allerede lengre:)
    Ha en flott søndag, spennende med Tour de Ski :)
    Trine:)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig hilsen hos meg, og at du ønsker å følge med videre. Det vil jeg hos deg også. Var fantastisk å være ungdom på åttitallet - tenk bare, at vi kom når vi kom...ingen mobiltlf som ringte og etterlyste oss, eller kunne "spore" hvor vi var. C",)
    Får vårfornemmelser i det øyeblikket julepynten pakkes bort - så godt å se det er flere som drømmer seg mot lysere tider både i klær og vær.
    Bente

    SvarSlett
  8. Lekker header, likte den godt!
    Sukk, vårklær.. Gleder meg til mindre klær og varmere vær! Flotte klær, deilig med lyse farger.

    SvarSlett