tirsdag 29. januar 2013

ROLIGE DAGER











Hallo tirsdag



Rolige dager.
Familien har sine faste rutiner, mens jeg har ferie noen dager til.
Jeg har tid til å kose meg, med det jeg har lyst til. 
Sette meg ned med lunsj og te, lese litt -  lade batteriene.
Hverdagsluksus.



Nå har jeg spist rundstykker jeg bakte i dag morges.
 Earlybird, og ville overraske familien med nybakte rundstykker - lykke!
Oppskriften fant jeg hos bloggen beate hemsborg, vil du prøve oppskriften kan du se her.
Ble ikke like søte som Beate sine som ble stekt i muffinsformer.
Men superenkle, og raske å lage!



Snart innhenter hverdagen meg, jenter som skal hjelpes med lekser, middag skal lages og kjøring hit og dit - koselig det også  :-)




HEI OG HÅ !







20 kommentarer:

  1. Herlig med slike dager - jeg har også hatt fri fra morgenen av og har bakt flere brett med rundstykker. Det er så deilig med fersk gjærbakst:)

    Du kommenterte at jeg var så flink i går og jeg må jo le litt - det har nemlig aldri hendt før! Jeg pleier nok også å være den som lesser oppi kurven og må legge tilbake igjen etterpå :) Også er jeg fæl til å "shoppe" på nettet, men legger alt tilbake når jeg skal betale på nettbutikker - akkurat som du! Hihi, Det er jo så gøy å bare se hvor mye alt jeg ønsker meg blir til slutt :P

    Nå må jeg løpe på jobben.
    Fin tirsdag til deg!

    SvarSlett
  2. Så godt med slike dager,det er deg nok velfortjent og du må bare nyte det:)
    Eg har alltid fri på formiddagene og det er så deiligt,nyter det og har alltid noko å finne på!

    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei, så fint du har det :) Jeg er ny på bloggen, legger meg til som følger for her vil jeg komme igjen!

    Ha en fin dag!

    Ta deg en tur innom http://fridaslillehjem.blogspot.no/ vist du har tid og lyst :)


    Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Så herlig med slike dager.
    Kos deg videre med ferien!
    - AC

    SvarSlett
  5. Nyt feriedagene!!!!
    Det høres vidunderlig ut!

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei på deg:)
    Dette høyrtes ut som ein perfekt tirsdag:).
    Og nybakte rundstykker på morningen...Fantastico...Så flink du er:)
    Tenk så deilig for resten av gjenger og våkna til nybakte rundstykker til frukost:)
    Fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  7. Høres ut som en herlig dag! Deilig med ferie, har selv tatt meg et par dager fri nå :)

    Takk for rundtstykkeoppskrift, de så kjempegode ut.

    Ha en fin onsdag :) Klemklem

    SvarSlett
  8. Hei

    Koselig blogg du har og frokosten så deilig ut. Jeg legger meg til som følger her hos deg så titter jeg nok innom igjen.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  9. Hei :)

    Rolige dager er så koselig :) Gleder meg til noen av de selv snart.
    Rundstykkene så gode ut. Mulig jeg overrasker mannen med disse en dag.

    Ønsker deg en finfin onsdag :)
    -Kristine

    SvarSlett
  10. Å HERLIGT MED SÅNNE DAGER
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  11. tror jeg flytter inn hos deg... knis... flink du er som baker på kvisten :)

    fiiint bilde... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  12. Heisan og god morgen
    Tusen takk for din søte kommentar angående Vixen Blog Awards!
    Hjemmebakte rundstykker er kos. Det hender jeg baker i kveldinga for å ha til kveldsmaten. Det er alltid stas.
    Deilig med dager som ikke er fylt opp og litt egentid.
    Her skal jeg kjøre mannen til nabobyen i dag for øye-operasjon. Han må ha sjåfør på hjemveien og da skal jeg sannelig benytte anledningen til å løpe rundt i noen butikker, mens min bedre halvdel blir operert stakkar.
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  13. god morgen, for et hærlig bilde og energisk innlegg.
    ble i godt humør av dette.
    1000 takk for dine flotte ord på bloggen min, jeg blir helt varm i hjerte av å lese at det finnes så mange flottemennesker der ute.
    ønsker deg og dine den beste dagen.
    mange smil fra Haugesund

    SvarSlett
  14. Hei! Og tusen takk for koselig kommentar på bloggen! :) Kjekt at du fortsatt henger med selv om jeg har hatt en liiten pause :P
    Jeg legger deg til på bloggen min, for åh så mye fine bilder du har :) Og du gjør det jo så fint hjemme hos dere! Gleder meg til å følge med på bloggen din videre. Ha en så fin uke og snaart helg! :) Smil og klem fra Oda

    SvarSlett
  15. Det där såg både mysigt och gott ut! Finns inget bättre än nybakat bröd!

    Kram Pernilla

    SvarSlett
  16. Hei!
    Dette så kjempegodt ut :)
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg.
    Det setter jeg stor pris på og velkommen som følger :)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  17. Herlig med slike rolige dager. Rundstykkene såg GODE ut. :)
    Ønsker deg en fiin torsdagskveld. Klem :)

    SvarSlett
  18. Hørtes helt hærlig ut spør du meg;-) nystekte rundstykker er jo bare sååå godt. Mmmmm;-)
    Nyt dagene:-)
    Må legge deg på blogg rullende min så jeg ikke går glipp av noe her;-)
    Klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  19. Så koselige glimt fra hverdagen din..ja, du - det er disse alminnelige hverdagsgledene da..de er så vanlige og så GODE! Og rundstykkene så fristende ut!:)Håper du har det fint, takk for så koselige hilsener på bloggen fra deg,det varmer!:)Så ønsker jeg deg ei kjempefin helg!Fra nesten"vårdager" ute, så er det blitt helt hvitt her hos meg - men Billy ble kjempeglad, og raste rundt som en virvelvind i snøen i morges..snakk om å ha følelsene utenpå kroppen..dyra viser glede og alt så godt!:9Klemmer fra Else Britt:)

    SvarSlett
  20. Nyyt! Det hørtes deilig ut!

    God helg til deg, her skal jeg nyte en skikkelig deilig alenekveld hjemme før vi spenner på skia og drar til Beitostølen i morgen :)

    klemklem

    SvarSlett