søndag 20. januar 2013

SØNDAGSINSPO

















Hei på deg



Slenger inn litt inspirasjon.
Ingen hemlighet at House Doctor er en stor favoritt her i huset.
Her er bilder fra den nye 2013- katalogen.
Ta en titt her, jeg vet du vil like det du ser :-)
Jeg elsker disse bildene og det er mer enn to ting,  jeg gjerne skulle hatt under mitt tak..



Her er det ingen rolig søndag, men full fart med sliping og oljing av benkeplater både på kjøkken og gang. 

Så deilig og fresht det blir!


I kveld blir det kyllingwok og "Halvbroren"
Følger du med?





HA EN FIN KVELD ALLE FINE BLOGGERE!









20 kommentarer:

  1. Herlig inspirasjonsbilder ! jeg må bare ha en sånn wire kurv, det er neste på ønskelisten min.
    Den ønskelisten forandrer seg visst for hver dag den ! hehe....
    Yes, følger så klart med på halvbroren, gleder meg !
    gleder meg til å se ny benkeplate på kjøkkenet ditt.
    God søndag ettermiddag og god uke ! klem

    SvarSlett
  2. Heisan
    Mye fint fra House Doctor som vanlig. Velger meg noen trådkurver og batikkputen jeg ser i sofaen jeg. Ja, her følger vi med på Halvbroren og jeg gleder meg til ny episode i kveld.'
    Fin søndag til dere!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Hei!
    Ja, House Doctor er en favoritt hos oss også så jeg skjønner hva du mener med at man vl ha det meste av det som er i katalogen:-)
    Her har det også vært en rolig søndag med besøk og hjemmelagde rundstykker.
    Jeg har vært syk hele helgen så det har vært deilig med rolige dager:-)

    Ønsker deg en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  4. kjempefine inspobilder!! fin søndag t dikka, både m oljing og m tv-kos etterpå! :)

    SvarSlett
  5. Masse inspirerende bilder,myyye å få lyst på ja...
    Spennede med prosjekt pusse og olje da!!
    Følger også med Halvbroren,god serie!!
    Kos deg på kvelden,klm ingrid l

    SvarSlett
  6. Så herlige inspirerende bilder,liker så absolutt det eg ser:)tenk å kunne begynnt på nytt og innreda heilt alt etter som ein ville uten å tenke penger,hihi lurer på korleis det hadde blitt då:)
    Følger ikkje med den på tv,fulgte med på mykje meir før men har dette litt av lasset,men sikkert ein fine serie!

    Ein fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Härlig söndagsinspiration! Såg house doktors nyheter på Formexmässan i Stockholm idag. Det är mycket man vill ha där! Kram Nilla

    SvarSlett
  8. Me loooove Hpuse Doctor to..
    Herlige bilder!

    Ha en fin dag..
    klem

    SvarSlett
  9. Så mye lekkert interiørinspirasjon!:)Ellers så må jeg se Halvbroren..helt fascinert etter at jeg leste boken!:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  10. Fin inspirasjon:) Ha en fin uke! Klem Julie

    SvarSlett
  11. Flotte bilder, herlig inspirasjon!

    Har ikke sett på Halvbroren, dessverre. Glemte helt bort første episode, men det er en serie jeg må få med meg.

    Ønsker deg en fin kveld *klem*

    SvarSlett
  12. Love House Doctor ♥
    Utrolig mye kult!!

    SvarSlett
  13. House doctor har masse fint, og jeg har en lang ønskeliste derfra :)
    Jada, halvbroren følger jeg med på, leste boka for mange år siden, så det er ekstra morsomt å se hva regissøren har fått ut av manuskriptet :)
    Tusen takk for kommentar hos meg. Jeg fortsetter det "hvite" livet mitt, blir nok ikke noen farger hos meg med det første. Jeg var ikke så tøff som jeg trodde :)
    Ha en finfin kveld, snart natt :)
    Klem

    SvarSlett
  14. er SÅ lekkert med store smårutete vinduer! Hadde et slikt gammelt vindu, men etter 3 år på lagring (og ikke minst tok det opp mye plass!!) i bode, måtte det vike.. (..angrer litt når jeg ser slike bilder da..)

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  15. Hei på deg :)
    Sååå lekkre bilder, og masse fin inspirasjon.
    Dette var stilig.
    Tusen takk for koselig hilsen.. Blir så glad for det :)

    Ønsker deg en fin uke videre.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  16. Hei på deg! Tusen takk for hyggelig titt inne hos meg! :-) House Doctor er absolutt min favoritt også!!! :-)

    SvarSlett
  17. MYE fint derfra ja... jeg er så enig... flotte bilder av hærlig interiør...

    Jeg ligger kollapset på sofaen etter 2 årsdag... tar på asså... :) ler... seff ville ille Wilma sove under forberedelsene... løpt rundt så eit piska skinn... ler... men d ble jo en gøy fest... det er d viktigste... :) gutten var fornøyd!! :)

    Ha en fin fin kveld :)

    Glad jeg fant denne supre bloggen...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  18. Heisann...

    Hopper innom for å ønske deg, og dine,
    en fortsatt god fredag og en deilig helg ♥

    klem

    SvarSlett
  19. Fin og inspirerende blogg du har :) la meg til som følger og ser frem til å følge deg videre :)
    God helg
    Klem Kristin

    SvarSlett
  20. House Doctor ER fantastisk. Jeg forhandlede deres ting da jeg havde butik i Singapore. Åhhh havde man da bare de forbindelser endnu:)

    SvarSlett