onsdag 16. januar 2013

STORESØSTER VET





En av julegavene mine i år er fra et av favorittmerkene, Svenskt tenn.


I tre år har søsteren min kjøpt julegave til meg derfra.
I fjor og året før der,
har jeg fått disse svarte elefantputene som mange sikkert har sett, og div. småting.


I år var ønsket det samme og jeg fikk 12 spisebrikker, og to pakker
med de fineste serviettene.
Jeg har rett og slett serviettmani, fine servietter er hverdagsluksus.


Jeg står på trappene til å bestille flere puter derfra,
må ta det litt over langen.
Hvis ikke ruinerer jeg vel hele økonomien vår.
Får vel prøve å unngå det kanskje ... ;D




Koser meg med siste fridag, før en ny "jobbebolk" står for tur.
Drar i morgen ettermiddag, og hjem på lørdag.
Så har jeg ferie i to uker..!
Resten av familien har ikke det.
Så det blir ikke så mye spennende som skjer.






Klem!









10 kommentarer:

  1. Fine serviettar er heilt klart ein kvardagsluksus.. Som ein gjerne kan unna seg ;) Eg kjøpte i tillegg påfyll av lys og nokre buntar med tulipanar i går.. deilig!

    Går nesten glipp av noko utan instagram ja.. ;) kjempekjekk syssel det ;) dele småglimt der og då, og ikkje minst; sjå alt det underlege og fine alle andre deler ;)

    ei fin veke til deg!
    klem!

    PS: legg meg til som følgar, trudde eg var det.. men hadde visst mista deg ;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg skjønneste!
    Der sa du det- fine servietter er hverdagsluksus, er ofte ikke så mye mer som skal til. Det gjør virkelig susen på et hvert dekket bord. Disse likte jeg veldig godt. Spisebrikkene også,veldig fine. Faktisk aldri hørt om dette merke jeg, er det lov da i denne interiørverden? hihi....Elsker bildene dine, det vet du jo:)
    Middagen deres i går så også supergod ut, ikke dårlig med hjemmelaget sånn midt i uken altså, imponert. Bra nyttårsforsett med hjemmelaget mat, det er jo det beste:)
    Riktig god tur på jobb, er litt misunnelig på den altså, selv om jeg ikke er den høyeste i hatten der oppe, hehe...- Såå deilig med to ukers ferie- vel fortjent!
    Takk for koselig "hei" melding hos meg, blir så glad:)
    "Snakkes" snart igjen da!
    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  3. De var virkelig fine, likte godt det svart/hvite, men elefantene var jo også så fine. Tror jeg må sjekke ut dette, har aldri hørt om de før.
    Du får ha noen fine dager på jobb, og nyte ferien når den kommer snart :)
    Ha en fin dag fortsatt.
    Klem

    SvarSlett
  4. Stilige, kjempefint print :)

    Deilig med ferie, du får nyte tiden og gjøre det du vil.

    Ønsker deg en fin kveld *klem*

    SvarSlett
  5. Kult, og man får jo ikke nok puter :)

    Klem

    SvarSlett
  6. knallkule brikker, serviettene og :)
    elefanter er jo aldri fei ;)

    SvarSlett
  7. Stiiilig!!
    Kjekt å ha noen som VET...
    Jeg og har serviettdilla til mannens fortvilelse innimellom...han tør jo ikke bruke de engang!! ;-)
    Fine gode jobbedager til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  8. Stilige elefantservietter og brikker.

    Vi bestilte sydenturen vår gjennom nazar.no i år.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  9. SÅ HELDIG
    SNILL SØSTER
    NYT FRITIDEN DIN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  10. Hei, så flotte brikker og servietter. De hadde blitt godt tatt imot her i huset også.
    Takk for hyggelig besøk. Følger deg også videre!
    Vi blogges :)

    Klem, Lise

    SvarSlett