tirsdag 1. januar 2013

2013




 Nye duftlys ble handlet inn før jul, og dette er favoritten.
"Crisp champagne", fra Voluspa - lovely!




Godt nytt år alle 



Puh..

Litt sliten i dag, alt går litt tregt. 
Selskap hjemme, og ti til bords så går dagen, uten stopp nesten uansett hvor godt jeg føler jeg forbereder meg.
Men kvelden ble superkoselig, og vi koste oss veldig.


Nå har vi ryddet, og vasket ut julen.
Solen skinner og huset lukter rent, blomstene er hvite og freshe. 
Alt viker plutselig litt "lettere" :-)

Nå føler jeg at jeg beveger meg mot vår - litt tidlig kanskje ...


Cæsarsalat, et lite glass rødt og koselig film er planen for kvelden.


Jentene begynner skolen torsdag og jeg begynner på jobb kl 16.30 i morgen, passer perfekt.
Ingen klokke ringer i morgen tidlig!


Håper du hadde en koselig feiring !




Klem!





10 kommentarer:

  1. Hei!

    Innom for å takke for alle søte ord du la igjen hos meg i året som gikk!
    Jeg ønsker deg og dine et fantastisk flott nyttår!

    ..nydelig nyttårsbord under her også!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Hei på deg. Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer fra deg dette året jeg har blogget. Det varmer. Jeg sitter her kjempetrøtt etter en fantastisk feiring i går. Ser at juletreet drysser fælt i dag. I morgen etter jobb forsvinner det nok ut. Tulipaner er i hus her også (elsker tulipaner). De får meg til å tenke på at nå går det mot vår ;)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  3. Vel overstått nyttårskveld!!
    Volupsa lysene er sååå herlig,men er sååå dyre,hadde far i huset her visst hva de kostet hadde han begynt å grine,hihi!!
    Her er også julen ryddet ut i dag,utenom treet,min kjære har brelet seg til å ha det til helgen...
    Så no blir det sofa og kos her også,og har enda en fridag...
    Nyt kvelden,det er fortjent!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. GODT NYTTÅR ♥
    Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Godt nytt år..))

    ja sånn var Winnie før..stod ute og skulle ta rakettene og syntes det var morro..) men så har det forandret seg sakte men sikkert..nå er det ikke
    hyggelig...så stressa, og skjelvende rundt midnatt..:/

    ha en kos kveld.:)

    SvarSlett
  6. Så flott at kvelden vart vellykka og at det blei ein super kveld og natt,me hadde ei fin feiring litt kvar for oss men håper neste år at vi er samla sammen:)
    Eg og synest det er så godt å pakke vekk jula no,alt blir så lyst og lett,elsker det:)

    Finaste kvelden til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så fint at kvelden ble vellykka, og bordet var nydelig:) Det er lov å være sliten dagen derpå;)

    Gleder meg til å følge bloggen din videre.

    Godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  8. Lekreste lyset ever!!
    Voluspa er GULL det ♥

    Her er det heller ingen hverdag før på torsdag, digg!!
    Men vi må nmok øve oss på hverdag i morgen, og ha vekkerklokken på senest 9, hihi:))

    SvarSlett
  9. Lekkert! Godt ikke hverdagen kommer før torsdag. Plutselig er det helg igjen.

    Ønsker deg og dine et godt nytt år!

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  10. Godt nytt år :) Du tar så lekre bilder, inspirerer til å sette seg litt bedre inn i fotografienes verden :)

    Monica :)

    SvarSlett