mandag 28. januar 2013

VÅRFARGER











Bilder; Interiørmagasinet





Hei!



Kjenner jeg blir så glad av lyset og fargene i denne Osloleiligheten, som ble vist i Interiørmagasinet for ca. et år siden.
Elsker friskheten, og at det rett og slett er så kult.



Her skinner solen og all nysnøen som kom i går, renner vekk.
Det drypper fra taket og jeg har skikkelig påskefølelse.
I morgen tror jeg jammen det er meldt regn, hmmm..



Jeg må le av alle dere bloggere som har samme "netthandeluvane" som meg.
Og jeg som kjente meg såå alene ;)) 






Ha en strålende mandag!










18 kommentarer:

  1. Så fabelaktig å ha kommet på "rette" siden av året og at det går mot lysere tider - og farger. Lekkert var dette du viste. Me like C",)
    Ha en finfin dag
    Bente

    SvarSlett
  2. Strålende ny uke til deg!!
    Herlige bilder,gleder meg til farger både inne og ute!!
    Her plasker det ned,alt av snø og minuser er borte vekk,nå har vi det som fisken i vannet...as usual,haha!!
    klm fra meg

    SvarSlett
  3. Så utrulig nydelige og friske bilder:)digger dei og blir så opplevinga av slike farger og skulle ønskt eg var litt flinkere å ha litt meir farger her:)
    Blir herlig med lysere tider og ikkje minst varmere:)

    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Herlige bilder.
    Blir kjekt med vår snart.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. Det var flotte bilder, gleder meg til litt vårsol :)

    Klem

    SvarSlett
  6. nyyydelige bilder, herlige ting og skjønne farger!
    du er forresten endelig med i bloggrollen min :)

    SvarSlett
  7. Herlig, glad, vårlig, positiv energi! Takk for at du deler disse flotte bildene!

    - og takk for at du frister meg med Østlandets stabile vær. Ulempen er at hvis det først regner på Østlandet, så regner det hele dagen. Her har vi timet to lufteturer og kun fått noen små dråper næring fra himmelen. For det regner ikke hele tiden i Bergen. ;-)

    Nyt denne nye, fine uke 5 som ligger ubrukt og klar for latter og glede.

    SvarSlett
  8. Så herlige bilder!
    Lengter etter våren selv nå ♥

    Tusen takk for koselig kommentar hos meg :)

    Håper du har en flott kveld!

    SvarSlett
  9. Flotte bilder fra en herlig leilighet! Flott at du deler, blir glad over å se bildene:)

    SvarSlett
  10. Til å få vårfornemmelser av!:)Bare lekkert!:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  11. Heisan
    Elsker bildene! Her er det små dæsj av rosa og oransje, og det er jeg bare sååå glad i.
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  12. Hei du:) så hyggelig at du fant veien inn til meg:):) koselig;)
    Åååå, for noen deilige bilder:):) nå fikk jeg vårfornemelse av alle de herlige fargene;):) rå stilig med den tapen og lampa;) en god ide;)
    Ønsker deg en fin kveld videre:) klem fra Linn:)

    SvarSlett
  13. Hei på deg:)
    Så fine bilder, herlige fargar:).
    Og du, eg ler...haha...Den "netthandeluvanen" gjorde eg seinast idag...hahaha...
    Var inne på ei nettsida og såg på masse kule sugerøyr, la i "shoppingabagen" uten og fullføra...Tralala...
    Fin mandagskveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  14. Me too, just L O V E it ♥
    Fantastisk delikat og lekkert:))

    SvarSlett
  15. Flotte bilder, mange spennende detaljer... Liker veldig godt de små rosa detaljene, selv om jeg ikke tror at de blir å finne her i min stue. Så vågale er ikke jeg, ikke ennå i hvert fall.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  16. hææærlige bilder asså... :) LIKER!!

    sniker seg inn mer og mer rosa og plutselig turkis her... ler...

    SvarSlett
  17. Inspirerende bilder :)
    Hehe, du er nok laaangt fra alene om netthandel uvaner, jeg gjør det hele tiden, senest i går ;)
    Egentlig veldig greit, eller blir det dyrt!
    Skulle ønske det kunne vørt litt mer påaskevær her også, lengter etter varme!
    Men snøstorm er det best å bli inne ;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  18. Nydelige bilder!! Farger er deilig:) og jeg må slenge meg på netthandel greia ,he he! Det blir ikke så dyrt på den måten iallfall;) klem karin

    SvarSlett