søndag 10. februar 2013

ALA LEILA






Foto: Wolfgang Kleinschmidt






Gratulerer med morsdagen alle fine mammaer, og fin fastelavens til alle!





Nå har jeg nettopp blitt vekket av verdens fineste gjeng. 
Kakao med krem og cappucino ble servert på sengen sammen med to nydelige armbånd til mor ;D
Jeg er så heldig som har disse to små damene.
Etter en sen frokost så skal jeg sette en gjærdeig. 
Det blir boller med mandelsmasse og krem :)
Jeg bruker oppskrift fra Leila Lindholm, du finner den her.
Finnes det noe bedre enn fersk gjærbakst?

Kanskje jeg kommer tilbake med resultatet som garantert ikke er like pent som på bildet, men sikkert gode - hihi...



Så må jeg bare ha et lite avsnitt hvor jeg forteller at jeg er så heldig å ha verdens fineste mamma - jeg elsker deg over alt på denne jord!




Oops, nå roper de på meg, frokosten er klar :)
Ønsker deg en strålende dag!






Klem fra hovedstaden !









10 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en fin start på en flott morsdag:-)
    Jeg fikk ikke frokost på senga, men det er vel fordi jeg er morgenfugel og står opp lenge før alle de andre;-)
    Men vi er nå i farta til og besøke svigers, og der venter en deilig middag og en enda mere deilig dessert;-) så det gleder jeg meg til:-)
    Kos deg videre idag vennen:-)
    Sto klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  2. Høres kjempekoselig ut! Her ble det tulipaner på frokostbordet før halve familien (far og sønn) dro til fjells på ski. Minstemor og jeg skal i 4 års bursdag senere, så i mellomtiden pleier jeg forkjølelsen min, mens hun ligger på sofaen og koser seg. Nyt dagen! Boller er jo bare så godt!
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulere med morsdagen fine :-)
    Tusen takk for fin hilsen på bloggen sist helg, blei så glad!
    God klem :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med morsdagen ! Deilig start på dagen. Ingenting som slår gjærbakst, beste som finnes. Kos deg med baking. Psst.. What? Har du ikke lysfat? :-) !!! :-)

    SvarSlett
  5. Heia. :)

    Ønsker deg en kjempe fin dag og gratulerer sååå mye med morsdagen!
    Heldige deg som kan komme til dekket bord, som gressenke måtte jeg ordne med frokosten selv. ;) Hihi.
    Men hva gjør vel det, når de herligste ungene deler den med meg. :)

    Klem til deg

    SvarSlett
  6. For en herlig blogg du har. Mvh Johanne

    SvarSlett
  7. Så hyggelig start på morsdagen :0)

    Gjærbakst er virkelig godt, spesielt på denne årstiden. Var litt rastløs i går så bakte bollene da. Gleder meg til å spise dem med krem etter middag!

    Ha en fortsatt deilig søndag!

    klem ♥

    SvarSlett
  8. Så fantastik flotte boller du har laget! Lekre!

    Gratulerer så masse med morsdagen til deg også!

    Klemmer

    SvarSlett
  9. Så fantastisk start på morsdagen du fekk og det var nok vel fortjent søte og gode deg:)
    Fastelavensboller er et must sjølv om eg knapt klarer ei bolle med fløyte,er jo så godt men veldig mektig,hihi;)

    Gratulere så masse med morsdagen:))
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Så koselig <3 Vel fortjent, alle mødre fortjener en slik dag :)

    SvarSlett