onsdag 13. februar 2013

HAPPY GIRL












 Ny Parajumper i hus som snuppa har ønsket seg lenge, så når det ble kjent at det var salg i byen klarte hun å overtale far med på bytur.
Far er ikke like vanskelig å overtale som mor, har hun funnet ut.
En fornøyd dame kunne gå til skolen dagen etter med komplett skoleuniform i form av PJs jakke og Uggs :D


Husker selv lykkefølelsen jeg hadde da jeg fikk mintgrønn dunjakke fra Monclear på 80 tallet. Og da kostet den 3000 ,- tror jeg. Det må jo ha vært en formue å betale på den tiden! Husker også den gyselige lukta den fikk når gåseduna den var fylt med ble våt.... 
Jakka var på både i snø og regn for å si det sånn ;P


Det er nok en del tanker og prat om merkeklær og div. blant disse venninnene til Andrea, men synes ikke hun er så krevende (enda).....Og hun blir oppriktig veldig glad når hun får nye ting, og det er viktig.


Ikke er det lett å være tenåring og gjerne vil se ut som alle andre. Og ikke er det lett å være foreldre og sette grenser for pengebruk.



Uansett, ønsker jeg deg en fin dag.
Selv stikker jeg snart på jobb, og blir ganske fraværende fra cyberspace et par dager.




=)



14 kommentarer:

  1. Ja, disse pappaene og prinsessene:-) Snurrer dem rundt lillefingeren.
    Heldige snuppa!

    Takk for dine søte ord igår, skal prøve å ta de til meg. Men man har jo denne stemmen ihodet som ikke er lett å vende om etter mange år.

    Super god klem fra meg, Elisabeth

    SvarSlett
  2. Heldige jente!!
    Skjønner hun er fornøyd da!!
    Tror ikke vi kommer helt unna "merkepresset",men tenker at alt med måte er bra!!
    Gutta mine går vel så mye med H&M som med Gant og Jean Paul...sistnevnte er moren sin favoritt så det blir litt derifra,men veldig ofte på SALG!! :-)
    Og du; Gjett om jeg vandret glad rundt i min mintgrønne Millet jakke på 80 tallet også da,vi var nok knallfine!! :-)
    Fine dager på jobb til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Heldige heldige jente!!
    Den eldste datteren her i huset fikk en slik en til jul. Syns det er veldig stas å ha lik jakke som mammaen:-)
    Her vi bor er det veldige diskusjoner om merkeklær til barn, men jeg har aldri brydd meg og kommer ikke til å gjøre det heller he he.
    Ønsker deg en flott dag

    Klem

    SvarSlett
  4. Å SÅ GØY
    TENKER HUN BLE STOLT OG GLAD
    Å SÅ UTROLIG VAKKER HUN ER
    KLEM ELI::)

    SvarSlett
  5. Så søt jente, den flotte jakka også- heldig er hun-
    Og isen under her ser fab. ut.
    Håper du har det super bra og at alle smiler din vei.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  6. Heldig jente, skjønner hun ble fornøyd da :D Ser for meg at det er ei lita ei her som kommer til å trille pappaen rundt lillefingeren etterhvert.
    Husker selv hvor stas det var med merkeklær på den alderen, var en sann glede når man fikk noe dyrt!

    Ha en fin kveld og kos deg på jobb :)

    Klemklem

    SvarSlett
  7. Så heldig hun er da :) Husker hjemme hos oss da jeg var mindre, pappa var alltid lettest og overtale, hehe.

    Jeg synes det var veldig koselig at du ønsker og følge bloggen min videre :) Tusen takk :)
    Ønsker deg og dine en flott kveld videre,
    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  8. Herlig jakke og nydelig jente.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  9. Så utrulig heldige jente som har fått den fine jakken:)nydelige!
    Her er det Justin Bieber klær og Cubus og Bergans som er det store for ho eldste og dei ho vanker sammen med så er ikkje noko merkepress,veldig sportsprega plass me bur på så Bergansklær og Nike sko er stort,hihi!
    Men siden eg jobber i ei merkeklesbutikk for barn fra 0-16 så har nok særlig dei to yngste masse merkeklær,hadde ikkje hatt det visst eg ikkje hadde fått så gode rabatter og jobba der eg er,må reklamere og,hihi:)

    Fine kveld til deg
    klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Så fine klær, og nydelig jente!:)

    SvarSlett
  11. Heldige og nydelige jenta :)

    Ønsker deg en fortryllende alle hjerters dag, fine du <3
    -Maiaklem

    SvarSlett
  12. Har hørt rykter om denne jakka av foreldre som har tenåringer i hus, så jeg vet at hun er super heldig!
    Lekker jakke asså:-)

    Jeg husker at jeg var veldig flink til å snurre pappa´n min rundt lillefingeren i tenårene:-) Ikke lett å si nei til søte og snille døtre!

    Han en strålende kveld!

    SvarSlett
  13. Hei på deg, der var du ja!!! Har lett etter bloggen din en stund, men nå fant jeg deg endelig! Så flott! Nydelig blogg du har som jeg nå har gleden av å følge! Takke så mye for at du følger bloggen min og legger igjen så trivelige kommentarer iblant! Ha ei riktig god helg!

    Klem Anne

    SvarSlett
  14. Hei på deg søteste!!
    Kan skjønne det er en happy girl dere har i huset. Jakken er superfin! Lyst på den samme jeg:) Håper barna er friske igjen, og dere får en feberfri og fin helg. Skal si du er flink til å ta vare på jentene også, herlige isbilder i innelgget under her:) Alt for de søte små! Jeg er hjemme med syk minstemann i dag. Feber og forkjølelse, det vanlige:) Tar på med første barnehageår, men sånn skal det jo være. Gleder meg til og fylle godteskålene og gullrekka i kveld. Herlige fredag:) Skal jammen se om det ikke kommer et innlegg fra meg også. På tide:) Blir så glad for alle dine besøk og herlige kommentarer - Du er best!! Er du foresten på Instagram? Beste helgen til deg og dine fine.
    God klem fra bloggevennen din:)

    SvarSlett