søndag 24. februar 2013

HEI





Hei :)


Ikke mye liv på denne bloggen for tiden. 
Her har vinterferien handlet om omgangssyke, feber, hoste ....... og slapp familie. 
Nå er vi endelig oppe og går alle mann og klar for skole og jobb i morgen.
Nok et isinnlegg, vi har hatt fullstendig dilla på is det siste ;D
I dag ble det pannekaker, is, banan og blåbær til "midtpådagenkos" :)

Nå vil jeg bare ønske alle en riktig fin uke, så "sees" vi snart igjen..


Har så vidt oppdaget instagram, og vil du følge meg der heter jeg "Frugabrielsen"..
Enklere å hive inn litt nytt der, enn her :)




KLEM !




16 kommentarer:

  1. Hei♥
    Har fått med meg at omgangssyken har bredt om seg de siste par ukene. Godt dere har blitt bedre! Veldig trist å bli syk når det er vinterferie...

    Is og pannekaker er bare så nydelig!

    Håper dere får en riktig frisk og fin uke ♥

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  2. fy skam deg så legger ut så mye god mat.... nam nam is... :) deilige bilder.... har gått i det samme her hos oss.... alle 3 barna har vert syke... fysj... håper på en bedre ny uke :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Huff også i vinterferien da.. kjipt altså! Men hva skal man gjøre..
    Her er barna for små til vinterferie, så helt vanlig uke for oss!

    Håper dere får en fin uke!

    Is og pannekaker så ikke dumt ut..

    Turid

    SvarSlett
  4. Fyy dette så GODT ut! mmmmm...

    Kjedelig at dere alle sammen har ligget rett ut hele ferien, men godt dere er friske og raske igjen!

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  5. Så kjedelig med sykdom :/ Håper dere slipper unna mer sykdom på lenge nå.
    Det så fantastisk godt ut, nam!

    Moro med Instagram, skal finne deg der :)

    Ha en super mandag *klem*

    SvarSlett
  6. Nammis, her i huset elsker vi pannekaker og is. Stortsett er det det som står på middagsmenyen fast på mandager :)
    Kjedelig og bli liggende med omgangsyke og feber i vinterferien (uansett dag selvføgelig) Hater det, og synes det er skikkelig BLÆ :/
    Håper dere blir frisk fort, og at det blir veeeeldig lenge til neste gang dere får noe slikt i hus.

    Ønsker deg en fin uke
    KLem

    SvarSlett
  7. Mmmmm.. ser veldig godt ut!!! Deilig med litt ekstra kos på en søndag!!

    Ha en fin og frisk uke!!!

    SvarSlett
  8. Nam!
    Her ønsket min kjære seg pannekaker til kveldsmat i går, men det ble ikke noe av. Nå har imidlertid jeg fått lyst på en nøyaktig like pannekaker som det dere har hatt, så det spørs om ikke det blir pannekaker i kveld. (PÅ en mandag!?! Jada.)

    Jeg håper dere holder dere friske en god stund fremover. Da er alt så mye lysere, lettere og gladere!
    Lev og lek deg i Instgram verden. Det er vidunderlig. :-)

    SvarSlett
  9. Å nam nam nam, detta såg godt ut:-).
    Så bra at dåke er blitt friske igjen, off ikkje noke kjekt og vera sjuke..
    Her har vi vinterferie denne veka, så vi kosar oss på Hovden i strålande ver, herlig:-).
    Fin kveld til deg:-).
    Klems Evelyn:-).

    SvarSlett
  10. Hei på deg ;)
    Å, nam nam..dette så godt ut!
    Ikke kjekt med sykdom, bra dere er på beina igjen.
    her i huset er det vinterferie denne uken.., men langt fra for alle :))
    Ønsker deg en riktig fin fin kveld, og en glad ny dag i morgen.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  11. Hei, er alt bra med deg?
    Lenge siden vi har hørt noe fra deg :-)
    Klem, Benedicte

    SvarSlett
  12. Oi, oi, dette så fristende ut! Farlig å se slike ting før man har rukket å spise middag. ;)

    Håper dere er oppe og hopper igjen!
    Ønsker deg en fin start på en ny uke!
    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  13. Hei du søte,
    først og fremst må jeg takke for alle fine ord du legger igjen hos meg.
    Jeg har ikke så mye fritid for hånden om dagen, så jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg ønsker, men vit at jeg setter pris på dine besøk inne hos meg.

    Farlig fristende bilder :)

    Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*

    Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett
  14. Oi det såg utrulig fristandes ut:)nam nam og så er du på instagram og,ikkje sant detter gøy så der fant eg deg og:))håper alt står fint til!
    Ønsker deg ein kjempefine kveld!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  15. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlett