fredag 1. februar 2013

KJØKKENGODIS


















Beste dagen i uka - juhuuu!


Jaggu er det fredag, solen skinner, og jeg har fortsatt et par dager med ferie!
Huset vasket, og jeg har vært en liten snartur på Bolina (favorittbutikken)
og plukket med meg litt "godis" til kjøkkenet.
Oljer og redskaper fra go´gutten, Nicholas Vahé. 
Og et desilitermål fra Bloomingville, fikk være med i posen hjem.




I morgen venter en fin dag på meg. 
En venninne fikk gavekort på spa med følge av sin kjære, og heldige meg skal få være med!
Det ventes ansiktsbehandling, massasje og fotpleie.
Før dette blir det lunsj og vin - hurra!




Ønsker alle dere fine,  en fortreffelig helg.
En ekstra hilsen til nye følgere - velkommen  :-)




Kos deg i helgen ;-)





21 kommentarer:

  1. For ein superdeilig start på helga!! :D
    Og mykje flott «snop» du fekk med i posen din ser eg ;)

    God helg!
    klem!

    SvarSlett
  2. Du har rett, en deilig dag...snart ferdig på jobb og hjem å kooose med ungene <3 Fin blogg du har! God helg:)

    SvarSlett
  3. Å SÅ HERLIGT
    TENKER DERE KOSTE DERE
    MASSE FLOTT PÅ KJØKKENET
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Dette må være den beste starten på helga, heldig deg :)
    Så mange godtsaker fra gogutten også, litt misunnelig her jeg sitter ;) hehe!
    Ha en riktig flott helg :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei kjære deg !!
    Så mye fint du har plukket med deg hjem idag, så gøy med litt fornyelse:)
    Heldig deg da, SPA!Så herlig, bare nyt det, og vin i kveld, litt av en helg i vente du:)
    Ikke så "bloggete" for tiden, men er alltid innom deg, favoritten min du vet du. Var på plass med en helgehilsen nå følte jeg:)
    Sitter og avslutter på jobb etter en hektisk uke, nå skal det bli godt å komme hjem til familien og nyte sofaen i kveld. Beste dagen i uken ja, så enig med deg.
    Kos deg så mye i helgen, så håper vi jeg er i bloggemodus snart igjen.
    Stor klem til deg fra meg:)

    SvarSlett
  6. Åååå så heldig du er:-) spa og greier:-)
    Kos deg og nyt det;-)
    Klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  7. Takk for fine kommentarer inne hos meg!
    Det setter jeg veldig pris på ;-)
    Nyt morgendagen! For en opplevelse det kommer til bli!

    Flott blogg! Legger meg til som følger, jeg.
    God helg!
    benedicte/interiørliv

    SvarSlett
  8. Åååå du får vel ei fantastisk helg,med spa og heile greiene:)deiligt med vaska hus og noko nytt i hus,det liker me:)
    Masse fine bilder hos deg!
    Du må virkelig nyte helga og kose deg Max!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Gløymte å takka for alle dei flotte kommentarene dine,har så sansen for måten du skriver på og seier det du meiner:)ærlig og flott!
    Ein glede å følge deg:)

    SvarSlett
  10. åååå, du er så heldig så har slike flotte butikker i nerheten.... fiiiine bilder!!!
    hilsen diana på ødemarka landet.... ler....

    SvarSlett
  11. Dette var skikkleig sukkertøy for øyet ja;))
    Bolina har jo sååå masse fint!!:))
    Fin helg og nyyt den;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  12. Høres fantastisk ut ♥

    Ha en nydelig helg ♥ kos dere masse på spa!

    Masse fint på kjøkkenet ditt :0)

    Klem fra Yvonne ♥

    SvarSlett
  13. Så mye fint snop du har på kjøkkenet ditt :)
    Riktig god helg!
    Klem fra Oda

    SvarSlett
  14. Hei på deg:)
    Så flotte bilder:). Og det desilitermålet er så fint:)
    Spa høyres heilt fantastisk ut, kos deg masse:)
    Her er eg nett ferdig med malinga, så imåro er det kun det kjekkaste igjen: dilling og dalling..hahaha..
    God helg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  15. Åååå så heldig du er!!
    Du er vel godt igang med å nyte lørdagen nå,kos deg masse!! :-)
    Masse godiser til kjøkkenet,knallfin lysestake...har to make jeg,hihi!!
    Fortsatt god helg til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  16. Åhh, heldiggris!
    Kos deg på spa:)

    SvarSlett
  17. Det var noen herlige bilder ;-) Så fine!

    Åhhh, en spadag høres helt fantastisk ut! Kos dere masse!

    SvarSlett
  18. Flott bildet!!
    Herlig med kjøkke godis! Deilig med litt fornyelse på kjøkkenet! Det følger jeg også at jeg trenger:-)

    SvarSlett
  19. Ååå så mange tøffe flasker og kjøkken snop.
    Hvor får man tak på slik, jeg er en ivrig shopper etter fine flasker og mat krukke ting. tips meg gjerne.
    Bildene dine oser av sinspirasjon og jeg digger stilen din.
    Håper du har en hærlig start på uken din.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  20. Så fine kjøkkenbilder!
    Fikk lyst på alt!

    Fin lørdag fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  21. Å så lekkert!!Fineste kjøkkenbildene=)KArin

    SvarSlett