tirsdag 12. februar 2013

MEDISIN











Hei




Dagens medisin til febersyke smådamer, for det har blitt to av dem siden i går..
Ben & Jerry´s, Cockie Dough Icecream.
Finnes ikke bedre is, ifølge pasientene.
Eldste kunne levd på denne isen, tror jeg. Istedetfor godis i helgene er det denne det går i.
Det får bli dagens anbefaling :)



Så ble det ikke jobb på meg i dag som dere skjønner. To sjuklinger istedet.
På en måte er det litt koselig og... 
Føler at jeg får litt ekstra mammatid med de. 
(Du har helt rett i nettopp det,  Tone Yvonne )
Nå skal vi ha litt "filmtime" her, før middag. Mye som tyder på en skikkelig søt jentefilm ;) 
Middagen er det vel forøvrig bare vi voksne som inntar, så da kan man jo lage noe litt mer spicy enn vanlig.....fordeler og bakdeler med det meste. Utfordringen er hva man skal lage?



Håper du og dine er hoppende friske!





Klem







15 kommentarer:

  1. Ben & Jerrys cookie dough er absolutt den beste, og jeg kunne ha levd av den selv ;)

    God bedring til dere :)

    SvarSlett
  2. Den beste medisinen ever!

    God bedring!

    Ønsker deg en fin tirsdag - her er jeg hjemme og syk for andre dag. Omgangsyke og alt det herlige det innebærer. Heldigvis har jeg min aller søsteste Nala som passer på *smiler*

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Heisan
    Tenker jentene koser seg litt opp i det hele med herlig is og mamma-tid også! Masse god bedring og takk for is-anbefaling. Ikke vært borte i den før, kanskje noe Gutta Boys hadde likt også.
    God spicy middag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. God betring til smådamene :-) de har det tydeligvis godt da med mamman som steller for seg :-) Veldig koselig blogg du har. Likte godt de begerene isen ble servert i, kjempefine :-) Har lagt meg til som følger for her vil jeg tilbake. Velkommen inn til meg også hvis du vil på: marianneleonora.blogspot.no

    klem fra Åsne

    SvarSlett
  5. Hei skjønne deg:)
    Du eg er litt flau men ingen her i denne familien har smakt den isen,hihi kor selger dei den,eg er sån ihuga Hennig Olsen is fan:)må prøve til helga visst den er å få tak i!
    Kan tenke meg de koser seg med deg heima sjølv om dei er sjuke,du steller nok godt med dei:))
    Ein fin fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Åh, den isen er bar sååå god!! Skjønner jentene dine godt :D
    Litt dumt at begge er syke, men det følger med årstiden, det er mange som ikke er i form om dagen.

    Du får bare forsette å nyte litt uventet kvalitetstid med jentene.
    Får du lov til å vise hva den syglade datteren din lager?
    er veldig nyskjerrig :D

    Ha en riktig god tirsdagskveld ♥

    klem fra Yvonne

    SvarSlett
  7. Hei! Her ligg eg på sofaen og prøver å komme meg etter omgangssjuka, og så såg eg isbildet ditt og tenkte at DET har eg lyst på!! Og m is tilgjengelig i frysaren, så må eg berre sei takk for tipset:-) skjønner kva du meinar om at det er litt koselig óg med ekstra mammatid når ein er heime m sjuke små, er enig! God bedring t pasientane:-)

    SvarSlett
  8. Masse god bedring til tuppene dine!!
    Viktig med mammatid da vettu!!
    Her har bare lillebror hatt omgangsyken før helgen,og håper det blir med det!!;-)
    Må innrømme at jeg har spist litt is i dag...men har ikke prøvd denne ovenfor,thanks for tips!!
    Finfin kveld til deg og jentene dine,klm ingrid l

    SvarSlett
  9. UFFA DÅ IKKJE NOE Å VÆRE UTAV FORM
    VIKTIKT Å KOSE SEG DÅ JA
    GOD BEDRING I HEIMEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  10. Å, himmel og hav....og jeg som er så godtesyk her jeg sitter! haha... men denne skal prøves! Glemmer faktisk av at is kan være fantastisk - selv utenom sommertiden :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  11. Så lenge ikke ungene er kjempesyke, så er det faktisk litt koselig og ja, en ekstra dag eller to med kos ♥
    Snill mamma som fikser is da:)

    God bedring!

    SvarSlett
  12. God bedring til de syke!
    Her er det også feber i hus, mellomste søster har vært syk nå i lange tider. Håper at det gir seg snart, den lille kroppen er helt utslitt.
    Isen er en favoritt, bildene dine minner meg om at det er alt for lenge siden sist;-))
    Ønsker deg en flott uke

    Klemmer

    SvarSlett
  13. Mmmm, verdens beste iskrem!!
    Det passer bra til syke barn!
    Her hjemme har lillegutt hatt omgangssyken siden i går.
    Litt is kan kanskje friste en tom mage!

    God bedring til dine!

    SvarSlett
  14. Ahhh simpelthen elsker ELSKER denne isen!! NAM NAM

    SvarSlett