fredag 15. februar 2013

SMÅGODT OG BENA PÅ BORDET











Det er fredag damer!
 Sier damer, for jeg tror ikke det er så altfor mange mannebein innom denne bloggen ;D Jeg har friske unger....og får i dag garantert lykkelig unger hjem  fra skolen. De kommer nemlig hjem til vinterferie. Vi voksne må nok jobbe selv om de har ferie, så det er desverre ingen store planer utenom å ha en avslappet uke for disse damene. (Eller egentlig tror jeg de har planer om gjøre masse skolearbeid og komme styrket og ovenpå tilbake til skolen, etter ferien. Nei, nå drømmer jeg igjen ;D  )
Huset er nyvasket, og nå gjenstår det bare å få fylt kjøleskapet med masse ekstra godt, så er helgen i boks..


I kveld blir det "Gullrekka",  godis og bena på bordet :)



Velkommen til nye følgere,  og riktig god helg ønskes dere alle!




JABBADU






19 kommentarer:

  1. Blir nok ei roleg veke i heimen vår og neste veke, vinterferie eller ei.. Faktisk kanskje ekstra roleg? Mannen er i havet, og eldsten skal sove hos både farmor og mormor sidan SFO er stengt.. Så då skal eg og minsten ha heime aleine-fest til onsdag.. minst! hihi ;) (vurderar å gi storebroren ein make-over på rommet.. hmm... )

    God helg!!

    SvarSlett
  2. Endelig fredag!
    Her er det ikke vinterferie til uka, men uka etter. Hihi, hadde vært noe om barna hadde ordna sånn mens vi voksne var på jobb :D

    Kos deg med gullrekka og godis, jeg har eksakt samme plan som deg!

    Klemklem

    SvarSlett
  3. smågodt og beina på bordet - den støtter eg! C",)
    Ha en fin helg
    Bente

    SvarSlett
  4. Gullrekka, godis og bena på bordet......Og ikke minst NYVASKET hus, høres perfekt ut i mine ører :)
    Snart er det ståa her også, må bare hive meg i støvtørkinga.....Og så skal mannen vaske gulvene, og etterpå blir det bena på bordet :))))

    Så bra at hun er blitt frisk nå :)
    Kos dere i helga, og til ungene....nyt vinterferien :)

    KLem

    SvarSlett
  5. Fantastiske bilder av nydelige blomster!! Instant vårfølelse :-)
    Min godis er et glass (eller to...) Pouilly Fume. Endelig fredag...
    God helg til deg!!

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder av vakre ranukler.
    Håper de snart tar inn ranukler her og,
    To fredager på rad har jeg fått til svar at de ikke var store nok til at hun ville ta de inn ennå.
    Her er det også vinterferie for barna fra i dag, deilig.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  7. Dette må være den fineste fredagsgleden jeg kan tenke meg!
    Vakre hvite ranunkler, vidunderlige telysholdere fra en dansk favoritt, smågodt, beina på bordet, og en "fri" helg til det den måtte by på av herlige opplevelser og gode stunder.

    Nyyyyt! :-)

    SvarSlett
  8. Så herlig med nyvaska hus og raunklene er jo så fine:))
    Håper du får ei flotte helg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Så fine bilder !!! herlig vårfølelse fikk jeg nå:) Tror jeg må bytte litt ut her jeg, med litt vårlige farger, litt etter litt:) Nydelige raunkler og maleriet ditt er jeg så glad i!!
    Da har vi samme fredag, er det ikke deilig? Gomler og koser oss her nå:)
    En kjempe fin helg til deg og dine. ( igjen...hehe....kommentert allerde i dag på innlegget under...:)
    God klem fra meg:)

    SvarSlett
  10. Herrrrlig med fredag, godis,beina på bordet OG vinterferie!!!
    Det er den deiligste følelsen!
    Nydelige blomster du har dekorert med!

    Nyt resten av kvelden!

    SvarSlett
  11. Godt med friske barn!! :-)
    Ha en super kveld! Nyt roen og legg beina høyt! :-)
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  12. Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlett
  13. Da har vi kommet til søndag allerede :D
    Håper du har hatt en deilig helg så langt! Det er jo viktig å ta livet litt med ro også. SÅ mye handler om å gjøre, gjøre, gjøre....

    Det er jo en veldig hvit søndag ute, så nyyyt etter beste evne ♥

    klem fra Yvonne

    SvarSlett
  14. Vilka fina ranunkler , önskar dig en fint slut på helgen. kram Nilla

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder! Så stemningsfult :)

    Ha en herlig ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  16. Vakre og delikate bilder! Kjempefine!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  17. vakre ranunkler - så lekkert!

    takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett
  18. Vakre bilder av ranunkler! En av mine favoritter. Du tar så nydelige bilder. :)

    Husker ikke om jeg har spurt deg om det før, men hvem har malt det skjønne blå bildet ditt?

    Ønsker deg en strålende torsdag. Her er det et herlig vær ved Oslofjorden, og gradestokken viser 13 blå.

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  19. Nydeligste bildene. :)
    Håper dere har hatt en kjempefin vinterferie!
    Det har vi. Max avslapping og mye kos. Litt ski og vinterlek ble det også.
    Eldstegutten var flere dager på ferie hos besten og besta alene, stor stas! :)

    Klem

    SvarSlett