lørdag 2. februar 2013

VENNINNEDAG









Hei!


Har hatt en fantastisk dag med en av mine nærmeste venninner, H :)
Først lunch og vin, så spa..
Vi har hatt massasjebad, hudpleie og full kroppsmassasje.
Herre, hvor deilig er ikke det! 
Og i det man ligger der, tenker man at dette skal jeg jammen meg gjøre oftere.
Men jeg er altfor dårlig til å unne meg slike ting.
Huden min jublet over å få litt riktig pleie, tror jeg.
Vi var på Chill Spa, kan anbefales.
(Bildene er hentet fra nettsiden )


Når jeg fyller år, skal jeg jammen ønske meg gavekort til velvære, det vet jeg nå.


Nå er vi på farten igjen, pizzakveld hos mor og far :)
Hele familien samles til enkel kveldskos!


Håper du har hatt en fin lørdag, og ønsker deg en fortsatt fin kveld!




KLEM!





28 kommentarer:

  1. Hei !
    Dette høyrtes nydelig ut :)
    Etter ein lang dag i skibakken hadde jaggu eg og hatt behov for eit massasjebad og litt egenpleie. Støl og øm i musklar ein ikkje visste ein hadde...
    Fin helg vidare og kos deg på pizzakveld :)
    Klem / Janne

    SvarSlett
  2. Himmel og hav så deiligt det høyrtes ut:)men eg gjorde slik ansiktspleie ein gang og holdt på å sovne og det er ikkje verst,hihi skulle vært litt billigere så hadde det nok vært gjort oftere:)
    Kos dere med pizza:)

    Fin fin kveld til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Fantastisk! Vel unt luksus for travle mødre :-)
    Fin pizzakveld til deg!

    SvarSlett
  4. Vel unt!!
    Kos deg på pizzakveld!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  5. åååh, så heldig du er... jeg lengter sånn etter en slik dag.... de 3 siste mnd er eneste egenpleien jeg har hatt er en kjapp dusj.... hipp hurra for det... ler...

    ha en fortsatt fin fin kveld snella!!

    Klems Diana.

    SvarSlett
  6. Høres helt HERLIG ut!! Man burde absolutt unne seg det oftere enn man gjør.
    Håper resten av lørdagskvelden er like fin.

    Klem, Lise

    SvarSlett
  7. Hørtes helt fantastisk ut :)

    Klem Kristin

    SvarSlett
  8. Ah... DET hørtes virkelig herlig ut! :o)
    Har aldri vært på spa. Men skjønner jo at jeg burde ;o)
    Har liksom aldri påkostet meg det. Men å ønske seg til bursdagen er jo ikke så dumt ;o)
    Ha en herlig søndag :o)
    Klem Susanne

    SvarSlett
  9. Så herlig det hørtes ut!!
    Jeg har og hatt en slik dag, og det skal absolutt gjentas:))

    Nyt søndagen ♥

    SvarSlett
  10. Det hørtes helt fantastisk ut!
    Ha en fin søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Hei på deg:)
    For ein fantastisk lørdag, og spa behandling er heilt fantastisk:)
    Eg er altfor lite flink til og unna meg sånne ting...
    Fin søndag til deg:)
    Eg skal ta båten til Bergen og henta Ina og Mats i ettermiddag, og guri som eg gler meg...hihi
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  12. Jøsses - eg stemmer for at sånne dager skulle blitt lovfestet C",)
    Ha en superfin søndag
    Bente

    SvarSlett
  13. Det høres ut som en herlig dag :) Spa er så deilig, og man burde virkelig unne seg det oftere!

    Ha en fin søndagskveld:)
    Klem

    SvarSlett
  14. God mandag ♥
    Det er sånne opplevelser som gjør at batteriene lades.
    Kanskje noe sånt hadde vært å ønske seg ja....

    Å stelle litt pent med seg selv og gjerne i selskap med en god venninne eller flere gjøre jo at man blir glad og fornøyd, da har resten av familien det bedre også ;0)

    Håper du har en strålende mandag, til tross for snøværet...

    klem ♥


    SvarSlett
  15. For en perfekt venninnedag!:)
    Slikt skulle man gjort oftere og ikke minst tatt seg tid til;)
    Det så lekkert ut!
    Fin mandag og ny uke til deg;)
    Klem Janne

    SvarSlett
  16. Høres helt fantastisk ut!

    Fin ny uke til deg!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  17. SPA ligger högt på önskelistan här också. Så underbart att bli omhändertagen från topp till tå:) Balsam för kropp och själ...KRAM Helena

    SvarSlett
  18. Åh, herlig! Spa er så deilig! Høres ut som en perfekt dag :)

    Takk for tips angående mørke bilder. Jeg har Canon og det hjalp og stille på det hjulet, hurra :)

    Ønsker deg en fin kveld. Klemklem

    SvarSlett
  19. åååå så herlig..) og her har jeg faktisk vært .:) En gang.:) Er ikke den som flyr ned døra på spa'ene...) Men man burde ta seg tid/råd til det en gang i blandt.:)

    SvarSlett
  20. Så deilig!
    Slike dager er vitamin for kropp og sjel.
    Gleder meg til neste gsng jeg skal på SPA ;)

    SvarSlett
  21. Sånne dager er bare gull verdt!
    Høres ut som dere har kost dere masse masse, så deilig.
    Kanskje snart tid for en mammadag her i huset også;-)

    Klem

    SvarSlett
  22. DIGG!!!!!
    YES så gøy dere har hatt det, elsker å høre om slike gode veninne dager- gjerne jeg burde arr. en selv snart.
    Håper det gav masse energi.
    Fin tirsdag til deg.

    SvarSlett
  23. Heisan
    Høres ut som den deilig luksusdag!
    Ellers er det kanskje bra at vi ikke ser på Idol sammen. To av samme ulla i samme rom, kunne kanskje bli vel slitsomt for folk, he,he.
    Ha en herlig dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  24. Ah, spa høres jo bare helt herlig ut.....Lurt å ønske seg slikt i bursdagsgave :)

    Ha en fin fin onsdag

    KLem

    SvarSlett
  25. Det hørtes og så fantastisk ut. Heldige deg :-) Tror det må stå på ønskelista mi også. Trengs ei gang i blant.

    Fin dag til deg :)
    Klem Monica.

    SvarSlett
  26. For en herlig dag,
    virkelig noe en skulle gjort oftere.
    Tusen takk for alle de koselige kommentarene du legger igjen hos meg,
    blir veldig glad for dem.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  27. Hei igjen
    He,he... jeg overlevde Idol og i dag er jeg klar for ny dyst! Frem med papir-servietter til snufsning og god mat. Glad helg til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  28. Akk så deilig!

    Happy helg!
    klem Maia

    SvarSlett