torsdag 7. mars 2013

BLUEBERRY & CRUMBLE





Bilde av famgabs favorittmuffins med sjokolade, banan og nøtter. Og blåbær med "crumble".
Så gode, at du klarer ikke stoppe mumsingen.

Sjokolademuffinsen er en oppskrift på slumsenivå. Blåbærmuffinsoppskriften er hentet fra favoritten Leila, her :-)

Her skinner solen, og himmelen er blå... Det minner mye om vår, men nå kommer vist kulda igjen.
Helgen blir kaald i hovedstaden.

Beklager at det i perioder blir langt mellom innleggene.
Skulle gjerne vært flinkere, men i perioder rekker ikke tiden til - desverre..

På forrige innlegg, skrev jeg om instagram.
Jeg har laget en NY konto:   fam_gab

Fant ut at jeg ville skille mellom private bilder, og bloggrelaterte bilder.
Bloggen min er noe jeg har valgt å ikke snakke så mye om blant venner og familie.
Liker at det er min greie :D



Ønsker deg en fin helg....det er fredag i morgen!!


Så håper jeg, at jeg snart er innom igjen ;)




KLEM!



24 kommentarer:

  1. Nam, de så og hørtes veldig gode ut!
    Uff, så på værmeldinga at det var meldt kaldt her og..Nå som jeg hadde begynt å venne meg til sola og plussgrader. Jaja, får håpe ikke kuldegradene varer så lenge.

    Ønsker deg en super dag *klem*

    SvarSlett
  2. Hei du! Nå fikk jeg jammen vann i munnen!!! Det så helt nyyyydelig ut!
    Takk for hyggelig innlegg! Dere er hjertelig velkommen til Søgne :-)))

    Fin dag til deg!
    Klem KaRI

    SvarSlett
  3. Fristende bilder, virkelig:) Her skinner sola også i dag, og det er vårlig ute:) Ser ut til at helga også blir fin.

    Varm klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Heisan
    Der var du igjen! Så bra! Lekre sjokolademuffins som nok hadde fått ben å gå på her også så fine former også.
    Tror mange bloggere har konvertert til instragram den senere tid. Jeg niholder på bloggen og nekter å hive meg på instragram også,he,he. Føler liksom jeg må velge en ting å bruke tid på og da er bloggen det mest motiverende for meg.
    Skjønner det med litt anonymitet. Jeg var livredd for at noen kjente skulle finne bloggen min lenge. Etter hvert er det blitt helt greit og jeg er ikke lengre redd for å fortelle at jeg blogger.
    Ha en strålende kveld! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Ååå så deilig de så ut!!
    Og de formene,hvor finner jeg dem her i Bergen by mon tro?? Må ha!! :-)
    Blir ikke så ofte innlegg herifra heller,tiden flyr her også...
    Men superkjekt å finne deg på Instagram da,det går litt kjappere der!! :-)
    Nydelig kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  6. MAT??? har ikke vi snakka om detta??? LOL.... deilige bilder.... en fryd hver gang det kommer innlegg fra deg!!! alltid så delikate fine bilder....

    Klems Diana.

    SvarSlett
  7. Ai ai, ikke bra med slike bilder for en slanker :P de så absolutt helt nyyyydelige ut, elsker muffins, spesielt med blåbær ♥

    Nyt helgen,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  8. nam nam, detta såg godt ut:).
    Muffins er digg:)
    Fin fredag til deg og god helg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  9. Så utrulig nydelig dei såg ut,elsker dine flotte bilder av mat og alt annet og så klart,hihi:)
    Skjønner det med blogg og instagram,husker når eg begynnte å blogge så var eg redd så mange skulle vite om den,ville ikkje stikke meg fram men er jo så gøy men ser at det kan bli litt masse med både blogg,instagram og Facebook,klarer ikje å følge med på alt!

    Ønsker deg ei herlige helg:)liker så godt bloggen din!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Elsker bildene!!
    Nå fikk jeg skikkelig lyst på noe mums:))
    Må lage noe i morgen ja:)

    Ha en flott helg, her er det endelig litt overskudd til blogging igjen:) ♥

    SvarSlett
  11. Heisann :D
    Håper dere har hatt en fin helg!
    Var jo et fantastisk vær i dag, om enn litt kjølig ;)

    Tror jeg er klar for ny uke, synes alltid mandag kommer litt brått på ;D

    Ha en deilig søndagskveld og en fin ukestart i morgen!

    klem

    SvarSlett
  12. Det så skikkelig godt ut! Kanskje jeg skal prøve meg på disse en dag.
    Skal finne deg på IG, så kan jeg følge deg der også :)
    Ha en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  13. De så flotte ut, nydelige bilder:)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  14. Nam nam...disse så gode ut! Delikate bilder. God påske;)

    SvarSlett
  15. Ser farlig gode ut!
    Håper du har fine dager!
    Klem,
    AW

    SvarSlett
  16. NAM! De ser helt fantastiske ut. Jeg ser at du heller ikke har så mye ekstra tid for øyeblikket, og derfor er det en glede å følge deg på instagram. -og den der bloggdelingen med familie og venner forstår jeg. En hemmelig blogger. ;-)

    Jeg ønsker deg en glad helg, og håper solen vil titte frem for deg. :-)

    SvarSlett
  17. oi oi dette så kjempe godt ut!!! Jeg vil ha!! :)
    Klem

    SvarSlett
  18. Åh nam så nydelige ut:) elsker bildene dine!
    God helg

    SvarSlett
  19. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett
  20. Look delicious! yuummm!!

    Bye, Marzia
    http://www.myworldapart.com/

    SvarSlett
  21. I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it I have you bookmarked to check out new stuff you post....Cccam Server

    SvarSlett
  22. Hello! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very
    good results. If you know of any please share. Many thanks!


    Feel free to surf to my web-site stock music saves

    SvarSlett
  23. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlett